Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Care Specialist

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 08.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Stworzyliśmy #1 platformę do wielokanałowej komunikacji w chmurze. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta. Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Więcej informacji o nas znajdziesz na: www.focustelecom.pl.


    Obecnie poszukujemy konsultanta/inżyniera wsparcia naszej autorskiej platformy, na stanowisko:

    Customer Care Specialist / Ekspert ds. obsługi klienta

    Jesteś osobą poszukującą wyzwań?
    Lubisz szukać najlepszych rozwiązań przy wykorzystaniu najnowszych technologii IT?
    Potrafisz zarządzać swoimi projektami?
    Jesteś nieustępliwy w docieraniu do źródła sytuacji?
     
    Prawdopodobnie to Ciebie szukamy!
     
    Miejsce pracy: Łódź
    2019/05/CCS

    Czym będziesz się zajmować:

    • wielokanałową obsługą klienta,
    • szukaniem i wdrażaniem najlepszych rozwiązań dla naszych klientów,
    • analizowaniem zgłoszeń przesłanych przez klientów z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi IT,
    • ścisłą współpracą z innymi działami organizacji celem rozwiązywania zgłoszeń przesłanych przez klientów.

    Czego oczekujemy:

    • doświadczenia w obsłudze klienta,
    • umiejętności interpersonalnych,
    • zdolności organizacyjnych,
    • chęci rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji.

    Oferujemy:

    • szkolenia i przejrzystą ścieżkę rozwoju,      
    • umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie  i system premiowy,
    • pracę od poniedziałku do piątku,
    • wyjazdy integracyjne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • owoce i gorącą czekoladę w biurze.

    Razem z nami, możesz:

    • zdobywać nowe umiejętności w wielokrotnie nagradzanej organizacji,
    • pracować w przyjaznej atmosferze, wśród ludzi ceniących rozwój osobisty,
    • pracować przy projektach IT z wykorzystaniem najnowszych technologii, podnosząc umiejętności zarządzania projektami,
    • zdobywać bezcenne doświadczenie, zyskując cenne nagrody dzięki nowoczesnemu systemowi grywalizacji.



    Za nami przekroczysz granice i sięgniesz chmur,

    co nie było możliwe w dotychczasowej pracy !

    Klauzula informacyjna dotycząca procesu rekrutacji

    Po zapoznaniu się z niżej przedstawionymi zasadami przetwarzania Pana/-i danych osobowych przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o następującym brzmieniu:

    „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w związku z procesem rekrutacji prowadzonym przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-041) przy ul. Ostrobramskiej 101A.”

    Niniejszym informujemy Pana/-ią, że w przypadku wyrażenia przez Pana/-ią zgody na przetwarzanie Pana/-i danych osobowych przez Focus Telecom Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie:

     

    1)   Administratorem podanych przez Pana/-ią danych osobowych będzie Focus Telecom Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-041) przy ul. Ostrobramskiej 101A (Spółka);

    2)   Podane przez Pana/-ią dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną przez Pana/ią zgodę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółkę;

    3)   Podane przez Pana/-ią dane osobowe będą powierzane w celu ich dalszego przetwarzania podmiotom współpracującym ze Spółką, w szczególności podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne, kadrowe, hostingowe, informatyczne, prawne itp.;

    4)   Podane przez Pana/-ią dane osobowe zostaną usunięte w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółkę, w związku z którym złożył/-a Pan/-i dokumenty aplikacyjne;

    5)   Panu/-i przysługiwało będzie prawo do żądania od Spółki dostępu do Pana/-i danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

    6)   W przypadku przetwarzania przez Spółkę Pana/-i danych osobowych w sposób zautomatyzowany przysługiwało będzie Panu/-i prawo do przenoszenia tych danych;

    7)   Panu/-i przysługiwało będzie prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem Pana/-i danych osobowych przez Spółkę;

    8)   Udzieloną zgodę będzie mógł/mogła Pan/-i cofnąć w dowolnym momencie za pośrednictwem wszystkich dostępnych środków komunikacji ze Spółką. Informujemy, że cofnięcie udzielonej przez Pana/-ią zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/-i zgody przed jej cofnięciem;

    9)   Spółka nie będzie przetwarzała Pana/-i danych osobowych w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;

    10)          Podanie przez Pana/-ią danych osobowy jest dobrowolne. Niemniej, zwracamy uwagę, że niepodanie danych osobowych uniemożliwi Panu/-i udział w procesie rekrutacji prowadzonym przez Spółkę.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.