Oferta pracy

Customer Care Specialist

La Moda Ventures Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lata temu
  • Specjalista

LaModa.pl to modowa platforma sprzedażowa dla kobiet założona w 2012 roku.
Zrzeszamy polskie i zagraniczne marki oraz modowe sklepy internetowe.

LaModa to też młody, ponad 20 osobowy zespół specjalistów, których łączy pasja do e-commerce i mody.

Customer Care Specialist

Jeśli interesujesz się modą, lubisz kontakt z ludźmi, nie boisz się rozmów telefonicznych, a swoim głosem ukoiłabyś nawet płaczące niemowlę, to chcemy Cię w naszym teamie! :)

Obowiązki:

  • Odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów LaModa.pl drogą e-mailową i telefoniczną
  • Udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych
  • Doradztwo przy wyszukiwaniu i zakupie produktów znalezionych na portalu
  • Aktywne reagowanie na problemy klientów
  • Stałe dążenie do podnoszenia jakości obsługi klientów
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w dziale customer care portalu lub sklepu internetowego
  • Swobodna umiejętność wyrażania się zarówno przez telefon jak i w korespondencji mailowej - profesjonalny i zrozumiały język
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy 
  • Umiejętność priorytetyzowania działań
  • Cierpliwość
  • Sumienność i dokładność
  • Zainteresowanie modą i trendami będzie dużym atutem
Oferujemy:
  • Pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole, w dobrej atmosferze
  • Biuro w centrum Warszawy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy