background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Customer Care - Success Manager

BLUSH Dariusz KnyziakO firmie

umowa o pracę
9 000–11 000
brutto / mies.
kontrakt B2B
10 000–13 000
netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zaprojektowanie, monitorowanie oraz ulepszanie funkcjonowania działu Customer Care, począwszy od pierwszego kontaktu (landing page), follow up, zakup usług poprzez ustandaryzowanie oraz wydłużenie LTV.
  • Obsługa Klientów (B2C): onboarding Klienta oraz wsparcie Klientów w zakresie możliwości wykorzystania zakupionych usług;
  • Testowanie i rozwój Panelu Klienta - systemu do obsługi klientów
  • Szkolenia dla nowych współpracowników z obszaru "Analiza Klienta"
  • Opracowanie manualu pomocniczego/ onboardingowego
  • Szkolenia on-line i stacjonarne dla Klientów
  • Udział w spotkaniach biznesowych z Klientami - prezentowanie i omawianie statystyk aktywności Klienta
  • Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie pracy działu (np. nowe funkcjonalności w narzędziach pracy)
  • Sporządzanie raportów

Nasze wymagania

  • min 3-letniego doświadczenie w zarządzaniu obszarem Customer Care/Success (projektowaniu, wdrażaniu oraz ulepszaniu procesów obsługi klienta) w firmie oferującej usługi w modelu SaaS;
  • Bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, interpretacji danych i wyciągania wniosków.
  • Doskonałych umiejętności w zakresie zespołem
  • Zdolności do podejmowania decyzji w zmieniającym się środowisku, przewidywania przyszłych potrzeb i osiągania wyników.

To oferujemy

  • wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę ( max 11.000 pln brutto miesięcznie) lub B2B (max 13.000 netto + VAT miesięcznie);
  • dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne, wynikające z realizacji celów;
  • (naprawdę) dużą decyzyjność i samodzielność w działaniach;

O nas

Jesteśmy partnerem rekrutacyjnym fenomenalnego startupu z branży edukacyjnej (edTECH), który już uzyskał zaufanie inwestorów oraz rynku - daje użytkownikom możliwość nauki programowania bez względu na wiek. Oferuje najprostszy sposób na naukę programowania blokowego i złożonej składni języka Python. Z ich rozwiązania i aplikacji korzystają już szkoły podstawowe, licea, a także na niektóre uczelnie. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.

W związku z organizacją struktury (nowe stanowisko) poszukujemy osoby na stanowisko Customer Care/Success Managera.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Customer Care - Success Manager, Warszawa