Ta oferta pracy jest nieaktualna od 20 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Collaboration & Service Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 30.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Miliony ludzi korzystają z naszych leków. My chcemy skorzystać
    z Twoich umiejętności, aby
    zwiększyć dostępność leków
    dla każdego.

    Wyzwanie, Zmiana,
    Więcej znajdziesz na stronach
    gsk.com/pl/kariera

    GSK is a science-led global healthcare company with three world-leading businesses: pharmaceutical, vaccines and consumer healthcare.

    GSK Consumer Healthcare is one of the world's largest consumer healthcare companies.  Our purpose is to help more people around the world to do more, feel better and live longer with everyday healthcare products.  We have a heritage that goes back over 160 years.  We own some of the world’s best loved healthcare brands including Sensodyne, Voltaren, Theraflu, Parodontax,  Panadol, Corega (Polident), Otrivin, Horlicks as well as strong local brands like Rutinoscorbin in Poland.

    These brands are successful in over 100 countries around the world because they all show our passion for quality, guaranteed by science. They are inspired by the real wants and needs of the millions of people who walk into pharmacies, supermarkets, market stalls and go on-line all over the world every day, and choose us first.

    Our goal is to build a global, growing business we call a Fast Moving Consumer Healthcare (FMCH) company, dedicated to everyday healthcare with all of the scientific expertise and quality guarantees that demands, working at the speed and with the genuine consumer understanding the modern world expects.

    Customer Collaboration & Service Manager

    Miejsce pracy: Warszawa
    WD196542

    Zakres odpowiedzialnosci:

    • Zarządzanie działem obsługi klienta oraz procesem składania zamówień (od zamówienia do płatności) dla klientów polskich.
    • Budowanie doskonałych relacji z klientami
    • Efektywna obsługa zleceń klientów
    • Sprawne zarządzanie obsługą promocji
    • Monitorowanie oraz zarządzenie poziomem obsługi klienta, zarządzanie brakami
    • Monitorowanie oraz analiza błędów CS oraz wprowadzenie planów naprawczych
    • Aktywne uczestnictwo w grupach roboczych i konferencjach działu sprzedaży
    • Zapewnienie terminowanego zamykania reklamacji klientów, zgodnego z oczekiwaniami klientów i z zasadami GSK
    • Zapewnienie zgodności danych w celu realizacji zleceń klienta poprzez doskonałą współpracę z działami operacyjnymi i komercyjnymi GSK
    • Zamówienia zgodne z ustaleniami na nowo wprowadzanych produktów (listing dates e.g. NPD)  
    • Zarządzanie procesem w sytuacji ograniczonej dostępności stocku
    • Monitorowanie, przeglądanie oraz adresowanie błędów w dystrybucji, żeby zapewnić wysoki poziom usług
    • Bliska współpraca z działem sprzedaży i finansów, w celu szybkiego i efektywnego zarządzanie płatnościami klientów   
    • Mierzenie oraz raportowanie tygodniowego poziomu obsługi klienta

    Podstawowe oczekiwania:

    • Miinimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego z obszaru łańcucha dostaw (obsługa klienta, logistyka)
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Doskonałe zdolności interpersonalne, które umożliwią efektywną współpracę między działami
    • Zdolności analityczne
    • Bardzo dobra znajomość angielskiego
    • Znajomość Microsoft Office (głównie Excel)
    • Dobre zrozumienie środowiska biznesowego oraz umiejętność rozwiązywanie lub adresowanie problemów na każdym poziomie (średni i wyższy poziom zarządu)
    • Preferowana wiedza na temat SAP i/lub APO system

    Why GSK?:

    • Możliwości rozwoju w roli oraz w strukturach firmy
    • Kulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach pacjenta/konsumenta
    • Pracę, która ma znaczenie – pomagamy ludziom osiągać więcej, czuć się lepiej, żyć dłużej.
    • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, PPE, możliwość zakupienia pakietów sportowych)
    Contact information: 
    You may apply for this position online by selecting the Apply now button.


    Important notice to Employment businesses/ Agencies

    GSK does not accept referrals from employment businesses and/or employment agencies in respect of the vacancies posted on this site. All employment businesses/agencies are required to contact GSK's commercial and general procurement/human resources department to obtain prior written authorization before referring any candidates to GSK. The obtaining of prior written authorization is a condition precedent to any agreement (verbal or written) between the employment business/ agency and GSK. In the absence of such written authorization being obtained any actions undertaken by the employment business/agency shall be deemed to have been performed without the consent or contractual agreement of GSK. GSK shall therefore not be liable for any fees arising from such actions or any fees arising from any referrals by employment businesses/agencies in respect of the vacancies posted on this site.