Oferta pracy

Customer Dialogue Specialist (j.niemiecki)

Volkswagen Group Services sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie dla potencjalnych klientów lub dealerów VW,

  • zarządzanie reklamacjami w ruchu przychodzącym i wychodzącym,

  • rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów,

  • przetwarzanie i przekazywanie procesów lub rozmów telefonicznych do odpowiedzialnego interfejsu,

  • obsługa awaryjnej linii telefonicznej „Notdienst”

  • doradztwo produktowe oraz inicjowanie dalszych procesów,

  • korzystanie z różnych baz informacji i CRM (np. Salesforce).

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 będzie zaletą,

  • przebyte szkolenie z obsługi klienta w branży handlowej lub technicznej,

  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznego pow. 1 rok,

  • orientacja na klienta i duża empatia,

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).

To oferujemy

  • Możliwość wyłącznie pracy zdalnej

  • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,

  • Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu i szacunku,

  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pakiet relokacyjny

Etapy rekrutacji
1

Etap 1 Aplikuj on-line

2

Spotkanie rekrutacyjne z przedstawicielem działu HR

3

Rozmowa kwalifikacyjna z kierownikiem działu (Team Leader)

4

Finalna decyzja i informacja zwrotna

5

Podpisanie umowy

Volkswagen Group Services sp. z o.o.

Volkswagen Group Services sp. z o.o. powstało w kwietniu 2016 roku w Poznaniu jako AutoVision Polska, centrum kompetencji z obszaru księgowości (Competence Centre Accounting) . W grudniu 2017 roku organizacja rozpoczęła działalność pod nową nazwą nawiązującą bezpośrednio do tradycji marki. Z główną siedzibą zlokalizowaną w centrum Poznania Volkswagen Group Services skupia się na usługach księgowych dla innych europejskich spółek Volkswagen w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Dodatkowo z powodzeniem rozwija trzy obszary pozaksięgowe, takie jak: Commercial Services, Data Engineering oraz Engineering.

Przewiń do profilu firmy