Ta oferta pracy jest nieaktualna od 134 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Experience Designer

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Żyjemy w czasach innowacji, gdy technologie cyfrowe zmieniają każdy aspekt naszego działania. Otwierają nowe możliwości, oddziałując na każdą jednostkę, organizację, firmę czy urząd.
    Wierzymy, że nasi klienci potrzebują doradców zdolnych spojrzeć z szerszej perspektywy, aby w świecie równie ciekawym, co nieprzewidywalnym i niepewnym, znaleźć realne możliwości działania. Szukamy rozwiązań, odpowiadając na pytania o rozwój i transformację biznesu w świecie, w którym zmieniają się oczekiwania klientów, model działania i technologia.
     
     
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: WAR0011Q

    Za co będziesz odpowiedzialny?

    • Efekt „WOW” :)
    • Projektowanie i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń dla klientów B2B i B2C, zgodnie z filozofią human-centered design,
    • Projektowanie wydarzeń, warsztatów, produktów i usług, wykorzystując potencjał innowacyjny EY,
    • Promowanie filozofii human-centered design oraz dostarczania wyjątkowych doświadczeń (Cx) w codziennej pracy z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
    • Budowanie wartości dla Klienta w oparciu o realne potrzeby i oczekiwania,
    • Projektowanie map podróży i doświadczeń klienta (Customer Journey / Experience Map),
    • Identyfikowanie i priorytetyzacja punktów styku Klienta,
    • Prowadzenie warsztatów i praca z wykorzystaniem metodyk Service Design/Design Thinking z udziałem zespołów klienta lub EY.

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Min. 3 lat doświadczenia w analizie i projektowaniu doświadczeń klienta,
    • Znajomości metod badawczych i projektowania (customer research & experience design),
    • Zdolności analitycznych, umiejętności zadawania pytań, definiowania celów i sposobu ich realizacji w projektach,
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i języka polskiego,
    • Umiejętności pracy w zespole z wykorzystaniem metodyk Agile,
    • Łatwości nawiązywania kontaktów,
    • Dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
    • Znajomości narzędzi oraz metodyk projektowania UX będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    Kwalifikacje oraz certyfikatyRóżnorodne doświadczenie
    w różnorodnych zespołach
    Indywidulna
    mapa szkoleń
    Elastyczny czas
    i miejsce pracy
    Własny Career ConsuelorProgram EY
    Care&Wellness
    Owoce
    w biurze
    Biuro z ładnym widokiem
    i w prestiżowej lokalizacji
    bottom
    bottom

    O EY Polska

    Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
    Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
    W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
    Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

    EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.