Oferta pracy

Customer Experience Manager

Klient Pracuj.plO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 godzin temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
 

Customer Experience Manager

Firma z branży usługowej poszukuje kandydata na stanowisko

Customer Experience Manager

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Kreowanie wizji i kierunków rozwoju w kanale B2C w oparciu o model zarządzania Customer Centric.
  • Motywowanie i wdrażanie kultury Customer Centric w podległych zespołach.
  • Poszukiwanie i wdrażanie narzędzi automatyzujących i optymalizujących procesy obsługi klienta (przyjazność procesów).
  • Opracowywanie oraz wdrażanie standardów obsługi klienta.
  • Rozwój podległych zespołów w zakresie kompetencji doradczych.
  • Analiza rynku i zmieniających się trendów w obszarze obsługi klienta.
  • Analiza wyników sprzedażowych na podległych rynkach i wprowadzanie działań celem ich poprawy.
  • Koordynowanie procesu wymiany doświadczeń i ujednolicania procesów związanych z obsługą klienta na podległych rynkach.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętności analizy i syntezy danych oraz opracowywania planów działań.
  • Doświadczenie w zakresie wprowadzania rozwiązań systemowych.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzaniu szkoleń sprzedażowych.
  • Gotowość do podróży służbowych (minimum 1 raz w tygodniu)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na CRM.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach.
  • Pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie).
  • Imprezy integracyjne.
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy