Oferta pracy

Customer Experience Specialist

Tidio Poland Sp. z o.o.

umowa o pracę
4 6006 900 brutto / mies.
kontrakt B2B
5 5008 250 netto (+ VAT) / mies.
  • warmińsko-mazurskie

    warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Twoja rola będzie polegała na zrozumieniu potrzeb naszych użytkowników i stałym wspieraniu ich poprzez czat oraz e-mail. Nasi klienci pochodzą z całego świata, dlatego wszystkie rozmowy prowadzimy w języku angielskim.

Dołączając do nas staniesz się częścią 15-osobowego zespołu, którego celem jest budowanie pozytywnych i zaangażowanych relacji z klientami. Ważny jest dla nas ciągły rozwój, więc w ramach zadań będziesz też brał/a udział w projektach automatyzujących i usprawniających pracę całego zespołu. Dodatkowo, stawiamy na dzielenie się wiedzą, więc z pewnością będziesz mieć okazję zarówno rozwijać się, jak wspierać innych swoim doświadczeniem.

Nasze wymagania

  • 2+ lat doświadczenia na podobnym stanowisku lub praca jako Trener/Subject Matter Expert,

  • Doświadczenie w budowaniu relacji z klientem poprzez livechat i email,

  • Biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,

  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, także o charakterze technicznym,

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),

  • Chęć pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ważna jest elastyczność działania i proaktywne nastawienie,

  • Umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach i dajemy dużą swobodę w projektowaniu własnych metod działania,

  • Chęć zdobywania wiedzy i podejmowania się nowych wyzwań w obrębie obszaru Customer Experience

Mile widziane

  • Wiedzę z zakresu technologii i e-commerce - chętnie porozmawiamy z kandydatami, którzy ukończyli studia lub kursy związane z branżą IT.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie w wysokości 5500 zł - 8250 zł na umowie B2B (lub 4600 - 6900zł brutto na umowie o pracę)

  • Pracę z produktem własnym firmy - będziesz w stałym kontakcie z osobami, które tworzą produkt i możesz mieć wpływ na jego rozwój

  • Możliwość pracy w 100% zdalnie

  • 26 dni wolnych gwarantowane w ciągu roku

  • Indywidualny wybór sprzętu – Macbook, monitor Dell, słuchawki JBL? Wybór należy do Ciebie

  • Kartę Multisport bez dodatkowych opłat lub 150 zł/msc na vouchery w MyBenefit Cafeteria

  • Ubezpieczenie medyczne premium (Signal Iduna) bez dodatkowych opłat

  • Budżet szkoleniowy do przeznaczenia na wybrane kursy i szkolenia

  • Budżet na indywidualne lekcje języka angielskiego

  • Zniżki na produkty Apple

  • Doskonałą kawę, płatki śniadaniowe i owoce – jeżeli zdecydujesz się odwiedzić jedno z naszych biur oraz nasze tradycyjne bajgle powitalne :)

  • W Tidio pracujemy w 100% zdalnie, ale jeśli wolisz pracować w biurze, możesz nas odwiedzić w naszych lokalizacjach w Szczecinie (al. Wojska Polskiego 81) lub w Warszawie (Varso Place przy Chmielnej 73https://cic.com/warsaw)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • bony towarowe

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

Tidio Poland Sp. z o.o.

Kim jesteśmy?

Jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Polsce. Naszym głównym produktem jest Tidio – live-chat wspierany przez unikatowe rozwiązania chatbotowe. Odbiorcami naszego rozwiązania są mali i średni przedsiębiorcy na całym świecie, którzy chcą utrzymywać kontakt ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym.

Pracując w Tidio masz wpływ na rozwój tysiąca firm i milionów ich użytkowników. Dołączając do nas, Ty także możesz się rozwijać, tak samo jak nasi klienci!

Przewiń do profilu firmy

Kilka faktów o nas:

  • W 2020 r. podwoiliśmy zatrudnienie, obecnie mamy na pokładzie ponad 100 osób a nasze zespoły dalej rosną.

  • Każdego miesiąca nasz widget widzi 378 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 4,8% wszystkich ludzi na świecie,

  • Nasz produkt jest w TOP 5 najpopularniejszych rozwiązań live chat, a naszym celem jest stać się numerem 1.

  • Chcesz nas lepiej poznać? Zajrzyj tu: https://backstage.tidio.com

Jak będzie wyglądała rekrutacja?

  • Wybranych kandydatów zaprosimy do krótkiego testu pisemnego w języku angielskim,

  • Następnie, podczas wideo spotkania, nasza rekruterka opowie Ci więcej o tym jak pracujemy,

  • Później zaprosimy Cię na dzień próbny, czyli 2-3 godzinne spotkanie z Managerem, gdzie z bliska będziesz mieć okazję zobaczyć, jak wygląda praca,

  • Na koniec z przyjemnością złożymy Ci ofertę!