Oferta pracy

Customer Experience Team Leader

AllegroO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Allegro

Pixel

Poznań

Customer Experience Team Leader

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Zarządzisz zespołem tak, aby efekty waszej pracy budowały trwałe relacje i wpływały na lojalność Partnera
  • Będziesz komunikować i kaskadować na zespół cele operacyjne i biznesowe zgodnie ze strategią CEX 
  • Jako ambasador potrzeb Partnerów zadbasz o to, aby te potrzeby były uwzględnione w procesach i projektach, które realizuje Twój zespół
  • Stworzysz i zadbasz o atmosferę współpracy
  • Zorganizujesz bieżącą pracę zespołu oraz szkolenia nowo zatrudnionych pracowników
  • Zarządzisz podległym zespołem, będziesz nadzorować realizację wyników oraz wspierać i rozwijać pracowników (coaching, performance management)
  • Będziesz współpracować z Managerami oraz Liderami w celu realizacji strategii obszaru CEX i wskaźników finansowych

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Chcemy tworzyć najlepszy dział obsługi i Twoja praca będzie kluczowa dla jego budowy
  • Naszym celem jest satysfakcja i zadowolenie Partnerów. Twoja praca będzie oparta na budowaniu i utrzymywaniu naszych relacji 
  • Będziesz wspierał rozwój sprzedaży naszych Partnerów, pomagał im na każdym etapie prowadzenia biznesu: od pierwszych kroków i start-upów po duże przedsiębiorstwa
  • Doradzisz naszym Partnerom jakie usługi i funkcjonalności Allegro mogą wesprzeć ich cele biznesowe
  • Jesteśmy energicznym zespołem ponad 140 Doradców, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Partnerów i zapewnia obsługę w wielu kanałach kontaktu, wspólnie z nami zmienisz sposób obsługi Partnerów na Allegro
  • Będziesz pracował na najnowocześniejszych systemach CRM i Customer Experience i weźmiesz udział w ich testowaniu i wdrażaniu. 
  • Poznasz najnowsze trendy i benchmarki Customer Experience, a zdobytą wiedzę wykorzystasz w projektach realizowanych przez zespół CEX

Ze swojej strony oferujemy:

  • Startupową kulturę pracy i stabilność dojrzałej organizacji
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz, z czego korzystasz

Ofertę kierujemy do osób, które:

  • Mają przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia/obsługi klientów B2B
  • Doskonale znają platformę Allegro (od strony Sprzedającego) oraz rynek e-commerce
  • Mają doświadczenie w obsłudze wielokanałowej (omnichanel)
  • Mają doświadczenie w zarządzaniu procesami i wiedzę z metodyk zarządzania procesami 
  • Patrzą procesowo na organizację i szukają sposobu, a nie powodu dla spełnienia oczekiwań Partnerów i klientów wewnętrznych
  • Znają systemy CRM, WFM
  • Posiadają zdolności analityczne (praca z danymi) i organizacyjne (w tym umiejętność organizacji pracy własnej)
  • Mają inicjatywę i proaktywne podejście do zlecanych zadań
  • Są wzorem dla innych w zakresie kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych
  • Nastawione są na współpracę, potrafią angażować innych 
  • Potrafią dostosowywać się do zmieniających się warunków i są otwarte na zmiany
  • Potrafią komunikować się w języku angielskim (min B1/B2) - warunek konieczny
Wyślij nam swoje CV i dołącz do Allegro!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy