Oferta pracy

Customer Journey Specialist – Business, Squad iBiznes24, Chapter eChannels Strategy w Tribe Corporate Transactional Banking

Santander Bank PolskaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Uczestniczenie w rozwoju produktów i usług w bankowości elektronicznej dla klienta korporacyjnego

  • Praca nad rozwojem kanałów zarówno internetowych, mobilnych jak i host-2-host

  • Poszerzanie wiedzy i kompetencji w zakresie budowania strategii w kanałach elektronicznych, ich monetyzacji oraz zarządzania kanałem jako produktem dla klienta

Nasze wymagania

  • Posiadasz wiedzę i kompetencje w zakresie budowania strategii w kanałach elektronicznych, ich monetyzacji, zarządzania kanałem jako produktem dla klienta

  • Jesteś zafascynowany nowymi technologiami - interesujesz się najnowszymi rozwiązaniami i trendami na rynku w Polsce i na rynkach międzynarodowych

  • Jesteś sfixowany na tworzeniu najlepszych usług i procesów dla klienta

  • Umiesz pracować wspólnie z zespołem

  • Jesteś samodzielny i potrafisz organizować swoją pracę, nie czekasz na zlecenie zadań, a sam identyfikujesz potrzebne zmiany i działasz w celu ich realizacji

  • Umiesz stawić czoła wielu wyzwaniom i intensywnej pracy

  • Potrafisz realizować wiele wątków jednocześnie, przy jednoczesnym dotrzymywaniu terminów i finalizowaniu zamierzonych celów

  • Nie boisz się podważać status quo

  • Potrafisz analizować dane i wyciągać na ich podstawie wnioski, które później przekładasz na akcje

Mile widziane

  • Znajomość tematyki UX/UI i projektowania doświadczeń użytkownika

  • Znajomość technik i oprogramowania wspierającego rozwój produktu i optymalizacji procesów (Jira, Confluence) oraz MS Office (zaawansowany MS Excel)