dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Logistics Specialist
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie procesem realizacji zamówienia E2E,
Samodzielne planowanie i realizacja zadań związanych z procesem implementacji komunikatów EDI,
Wsparcie Key Usera wiedzą z obszaru funkcjonowania modułu SAP/EDI oraz rozwiązywania problemów z zakresu procesowania zamówień,
Branie udziału w prognozowaniu sprzedaży promocyjnej i dla nowych SKU,
Zarządzanie promocjami,
Identyfikowanie problemów w łańcuchu dostaw Klienta wpływających na nadmierne zapasy i/lub braki towarowe,
Wypracowywanie i wdrażanie planów akcji mających na celu poprawę procesów sprzedażowych i logistycznych CCHBC i Klienta, zdefiniowanych w wyniku prowadzonych analiz,
Analizowanie i poprawianie dostępności produktu na półce (OSA),
Analizowanie i poprawianie realizacji zamówień (SL, DIFOTAI),
Komunikowanie się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dbając o odpowiedni poziom obsługi Klientów, zgodnie z obowiązującym standardem,
Zarządzanie promocjami i wdrażanie nowości u Klienta,
Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Nasze wymagania
Wykształcenie średnie,
Znajomość języka angielskiego,
Min. 1-2 letnie doświadczenie w dziale Łańcucha Dostaw, Obsługi Klienta lub Sprzedaży,
Doświadczenie w pracy z systemami EDI,
Umiejętności obsługi komputera (MS Office i systemy baz danych – w szczególności Excel),
Zorientowanie na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
Wiedza z zakresu logistyki operacyjnej,
Zorientowanie na optymalizacje i wdrażanie nowoczesnych technologii,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
Znajomość zagadnień związanych z planowaniem dostaw i realizacji zamówień.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
bony towarowe
dofinansowanie biletów do kina, teatru
paczki świąteczne
świętowanie urodzin
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
pikniki rodzinne
dodatkowy urlop
TWOJE NOWE STANOWISKO PRACY:
Koordynuje proces zamówień i dostaw dla wszystkich klientów. Procesuje zamówienia komunikując się z innymi zespołami w celu maksymalizacji dostępności produktu w procesie E2E (CC HBC – klienta – półka). Rozwiązuje problemy i aktywnie współpracuje z innymi działami w celu utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy rodziną liczącą ponad 28 tys. pracowników, z których każdy jest sekretnym składnikiem Coca-Cola HBC - jednego z największych producentów napojów na świecie. Nasza codzienna misja to dostarczanie ponad 600 milionom konsumentów wybranych marek, z gamy ponad 190 kultowych napojów, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy utalentowanym zespołem, który odnosi wybitne sukcesy codziennie ucząc się i zwyciężając w 28 krajach na 3 kontynentach, dzięki lokalnym zespołom, które silnie się wspierają.