Logo Pracuj.pl

Customer Logistics Specialist

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem realizacji zamówienia E2E,

  • Samodzielne planowanie i realizacja zadań związanych z procesem implementacji komunikatów EDI,

  • Wsparcie Key Usera wiedzą z obszaru funkcjonowania modułu SAP/EDI oraz rozwiązywania problemów z zakresu procesowania zamówień,

  • Branie udziału w prognozowaniu sprzedaży promocyjnej i dla nowych SKU,

  • Zarządzanie promocjami,

  • Identyfikowanie problemów w łańcuchu dostaw Klienta wpływających na nadmierne zapasy i/lub braki towarowe,

  • Wypracowywanie i wdrażanie planów akcji mających na celu poprawę procesów sprzedażowych i logistycznych CCHBC i Klienta, zdefiniowanych w wyniku prowadzonych analiz,

  • Analizowanie i poprawianie dostępności produktu na półce (OSA),

  • Analizowanie i poprawianie realizacji zamówień (SL, DIFOTAI),

  • Komunikowanie się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dbając o odpowiedni poziom obsługi Klientów, zgodnie z obowiązującym standardem,

  • Zarządzanie promocjami i wdrażanie nowości u Klienta,

  • Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie,

  • Znajomość języka angielskiego,

  • Min. 1-2 letnie doświadczenie w dziale Łańcucha Dostaw, Obsługi Klienta lub Sprzedaży,

  • Doświadczenie w pracy z systemami EDI,

  • Umiejętności obsługi komputera (MS Office i systemy baz danych – w szczególności Excel),

  • Zorientowanie na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

  • Wiedza z zakresu logistyki operacyjnej,

  • Zorientowanie na optymalizacje i wdrażanie nowoczesnych technologii,

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,

  • Znajomość zagadnień związanych z planowaniem dostaw i realizacji zamówień.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • bony towarowe

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • dodatkowy urlop

TWOJE NOWE STANOWISKO PRACY:

Koordynuje proces zamówień i dostaw dla wszystkich klientów. Procesuje zamówienia komunikując się z innymi zespołami w celu maksymalizacji dostępności produktu w procesie E2E (CC HBC – klienta – półka). Rozwiązuje problemy i aktywnie współpracuje z innymi działami w celu utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta.

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy rodziną liczącą ponad 28 tys. pracowników, z których każdy jest sekretnym składnikiem Coca-Cola HBC - jednego z największych producentów napojów na świecie. Nasza codzienna misja to dostarczanie ponad 600 milionom konsumentów wybranych marek, z gamy ponad 190 kultowych napojów, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy utalentowanym zespołem, który odnosi wybitne sukcesy codziennie ucząc się i zwyciężając w 28 krajach na 3 kontynentach, dzięki lokalnym zespołom, które silnie się wspierają.

Przewiń do profilu firmy