background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Customer Manager z językiem niemieckim

ProsomaO firmie

  • śląskie
    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Mapowanie podróży klienta i proaktywna komunikacja z klientem niemiecko- i anglojęzycznym,
  • Odpowiedzialność za reprezentowanie klientów i ich potrzeb w trakcie cyklu życia produktu - będziesz Głosem Klienta
  • Tworzenie i wdrażanie strategii mających na celu zbudowanie relacji z klientami, jak i satysfakcji użytkownika końcowego, tworzenie zaangażowanych społeczności użytkowników, testowanie nowych strategii,
  • Praca z zespołem marketingowym w celu ustalenia jasnej wizji - aby cały proces był dla klienta przejrzysty od pierwszego dnia,
  • Współtworzenie strategii marketingowej w zakresie działań związanych z utrzymaniem kreatywności, w celu zwiększenia świadomości i adopcji produktu,
  • Rutynowe monitorowanie i syntetyzowanie informacji zwrotnych dotyczących produktów
  • Zbieranie opinii klienckich oraz przekazanie feedbacku zwrotnego do zespołu

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie
  • Płynna znajomość i umiejętność pisania i komunikacji w języku niemieckim i angielskim (C1),
  • Doświadczenie w pracy w obszarze relacji z klientami zdobyte w firmie zajmującej się tworzeniem, software-u / produktami cyfrowymi, branży medycznej lub podobnej
  • Komunikatywność, otwartość i absurdalnego entuzjazmu

To oferujemy

  • Pracę w obszarze prawdziwej, międzynarodowej innowacji,
  • Realny i znaczący wpływ na kierunki rozwoju,
  • Pracę w młodym, ale doświadczonym i rzetelnym zespole,
  • Wpływ na zdrowie wielu ludzi!
  • Dobre wynagrodzenie w ramach umowy b2b
  • Możliwość pracy częściowo zdalnej

Prosoma to start-up z obszaru Digital Health budujący oprogramowanie dla psycho-onkologii. Inaczej mówiąc - robimy aplikacje mobilne wspierające proces leczenia pacjentów z rakiem i pomagające im radzić sobie ze stresem i depresją! Działamy od blisko 3 lat wdrażając nasze rozwiązania w Niemczech, Polsce i USA. Wspiera nas najlepszy na świecie zespół terapeutów, graficy, artyści i animatorzy, a także trzy fundusze inwestycyjne.

W Prosomie wierzymy, że tylko podejście zorientowane na klienta pozwoli nam najlepiej pomagać ludziom. Jako firma medyczna, tworzymy cyfrowe aplikacje terapeutyczne dla pacjentów onkologicznych. Doświadczenie klienta jest dla nas bezpośrednio związane z efektami leczenia, ponieważ tylko zaangażowani pacjenci stosują się do terapii i uzyskują maksymalne korzyści z oferowanych przez nas interwencji cyfrowych. Dlatego rola Account Managera jest kluczowa w naszej organizacji.

Twoim zadaniem będzie kontaktowanie się z klientami (klinikami, lekarzami, psychologami i pacjentami), a następnie projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które będą wspierać podróż pacjenta. Będziemy edukować użytkowników i prowadzić ich przez proces, aż do momentu, w którym zdecydują się polecić naszą aplikację.

Szukamy osoby z doświadczeniem w obszarze relacji z klientami.

Kilka rzeczy, których oczekujemy:

Oczekujemy motywacji do pomagania ludziom oraz otwartości i innowacyjności. Szukamy osób, które pracowały wcześniej z klientami, a do tego są świetne w komunikacji i na co dzień rozmawiają z partnerami i użytkownikami w krajach niemieckojęzycznych i anglojęzycznych. Jesteśmy start-upem, który wspiera walkę dobra ze złem prawdziwą innowacyjnością - pracujemy dużo i szybko :)

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Customer Manager z językiem niemieckim, śląskie