Oferta pracy

Customer Marketing Specialist

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

7 00011 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz dbać o stały wzrost zaangażowania wśród naszych klientów (placówek medycznych). Opracujesz procesy, które zachęcą użytkowników do aktywnego korzystania z produktu (np. onboarding, farming).

  • Stworzysz procesy upsellowe, dzięki którym nasi klienci zwiększą liczbę lekarzy korzystających z systemu. Będą też mieć wpływ na sprzedaż naszych dodatkowych produktów (np. DP Phone).

  • Dokonasz analizy dostępnych danych, a także feedbacków na podstawie których, opracujesz efektywny sposób dotarcia do klientów.

  • Przygotujesz skuteczną komunikację - wymyślisz koncepcję i stworzysz brief, contentem zajmą się nasi specjaliści :)

  • Na koniec podsumujesz co udało Ci się osiągnąć - zbierzesz dane i wyciągniesz wnioski. Jeśli Twoje działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, zastanowisz się co moglibyśmy zrobić lepiej i udoskonalisz proces.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w customer marketingu lub na podobnym stanowisku (oczekujemy przynajmniej 3 letniego doświadczenia),

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 - w 50% będziesz pracować w języku angielskim,

  • posiadanie w swoim portfolio minimum jednego, przeprowadzonego z sukcesem samodzielnego projektu (chętnie o nim posłuchamy),

  • doświadczenie w pracy z systemem CRM,

  • doświadczenia w email marketingu i generowaniu leadów na ograniczonej bazie kontaktów,

  • zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność - będziesz od a do z prowadzić własne projekty i za nie odpowiadać,

  • przedsiębiorczość - potrafisz znaleźć potrzebne informacje i świetnie radzisz sobie we współpracy z innymi działami,

  • otwartość i komunikatywność,

  • umiejętności analityczne i wyciągania wniosków - potrafisz właściwie zinterpretować dane i na ich podstawie zaplanować skuteczne działania.

To oferujemy

  • umowę o pracę lub B2B,

  • wynagrodzenie 7000 - 11000 PLN brutto (przy UoP) - w zależności od posiadanych umiejętności i doświadczenia,

  • okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony,

  • pracę w systemie zdalnym lub hybrydowym (Ty decydujesz:) ),

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj.

  • dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy pracy w firmie,

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,

  • dofinansowanie karty sportowej,

  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,

  • dostęp do opieki psychologicznej,

  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

  • wsparcie psychologa

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)

  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności :)

  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!

Dotarłeś/aś do tego miejsca? Pora na Twój ruch! Kliknij Aplikuj i wyślij nam swoje CV.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym :)

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Zgodnie z misją ZnanegoLekarza każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.

Nasz Customer Experience team to zespół osób, który troszczy się o najlepsze doświadczenia klientów. Wykorzystujemy narzędzia i działania marketingowe, a naszym celem jest maksymalne angażowanie klienta w produkt. Oferujemy narzędzie, które upraszcza zarządzanie placówką medyczną/gabinetem lekarskim i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Przewiń do profilu firmy