DS/03/2020/CQM

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ____________________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Adecco Poland Sp. z o.o.

Customer Quality Manager na region EMEA [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • łódzkie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 9 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla Naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko:

 
Customer Quality Manager na region EMEA [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]
Nr ref.: DS/03/2020/CQM

Miejsce pracy: Pabaianice


Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za cały biznes AM i OES w regionie EMEA
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych i zapewnienie najwyższych standardów dbałości o wzorowe relacje z klientami
  • Koordynowanie procesów jakościowych pomiędzy rynkiem detalicznym, sprzedażą, a działem marketingu w regionie EMEA
  • Występowanie w roli eksperta w kwestiach jakościowych dla klientów oraz rzecznika interesów klientów w organizacji
  • Śledzenie i analizowanie trendów jakościowych
  • Wsparcie w definiowaniu przyczyn źródłowych problemów jakościowych, podejmowanie akcji korygujących a także koordynowanie procesu rozwiązywania problemów
  • Zapewnienie jasnej i terminowej komunikacji wewnątrz organizacji oraz odpowiedniej informacji zwrotnej dla klientów
  • Zapewnienie transferu wiedzy do działów: Call Centre i Service Centre (organizacja szkoleń, sporządzanie instrukcji)
  • Cykliczna weryfikacja prawidłowości wskaźników jakościowych
  • Zapewnienie kompletności danych dotyczących reklamacji w bazach danych
  • Wspieranie wewnętrznych audytów
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przy użyciu narzędzi FMEA, DFMEA, DVPR, PPAP
  • Poszerzanie świadomości odnośnie wymagań klientów w organizacji
  • Poszukiwanie usprawnień
  • Utrzymanie i zapewnienie ciągłego doskonalenia instrukcji, polityk i procedur.

Oczekiwane umiejętności i kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • 3- 5letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub jako inżynier jakości, mile widziane w branży automotive
  • Poświadczone doświadczenie w używaniu metodologii 8D oraz narzędzi do rozwiązywania problemów jakościowych (Ishikawa, 5 Why…)
  • Bardzo dobry j. angielski
  • Znajomość FMEA, DFMEA, DVPR, PPAPDoskonałe umiejętności komunikacyjne

Mile widziane:

  • Znajomość zasad działania oświetlenia samochodowego
  • Znajomość rynku automotive oraz normy ISO/TS 16949
  • Znajomość normy VDA 6.3
  • J. niemiecki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premię roczną
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
  • Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwojowe
  • Możliwość zgłaszania i realizowania swoich pomysłów i usprawnień
  • Benefity pozapłacowe (Opieka Medyczna, Benefit System, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody pracownicze w ramach Programów Motywacyjnych, dofinansowanie do posiłków)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Dla Naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko:

 
Customer Quality Manager na region EMEA [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]Numer ref.: DS/03/2020/CQM

Miejsce pracy: Pabaianice


Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za cały biznes AM i OES w regionie EMEA
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych i zapewnienie najwyższych standardów dbałości o wzorowe relacje z klientami
  • Koordynowanie procesów jakościowych pomiędzy rynkiem detalicznym, sprzedażą, a działem marketingu w regionie EMEA
  • Występowanie w roli eksperta w kwestiach jakościowych dla klientów oraz rzecznika interesów klientów w organizacji
  • Śledzenie i analizowanie trendów jakościowych
  • Wsparcie w definiowaniu przyczyn źródłowych problemów jakościowych, podejmowanie akcji korygujących a także koordynowanie procesu rozwiązywania problemów
  • Zapewnienie jasnej i terminowej komunikacji wewnątrz organizacji oraz odpowiedniej informacji zwrotnej dla klientów
  • Zapewnienie transferu wiedzy do działów: Call Centre i Service Centre (organizacja szkoleń, sporządzanie instrukcji)
  • Cykliczna weryfikacja prawidłowości wskaźników jakościowych
  • Zapewnienie kompletności danych dotyczących reklamacji w bazach danych
  • Wspieranie wewnętrznych audytów
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przy użyciu narzędzi FMEA, DFMEA, DVPR, PPAP
  • Poszerzanie świadomości odnośnie wymagań klientów w organizacji
  • Poszukiwanie usprawnień
  • Utrzymanie i zapewnienie ciągłego doskonalenia instrukcji, polityk i procedur.

Oczekiwane umiejętności i kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • 3- 5letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub jako inżynier jakości, mile widziane w branży automotive
  • Poświadczone doświadczenie w używaniu metodologii 8D oraz narzędzi do rozwiązywania problemów jakościowych (Ishikawa, 5 Why…)
  • Bardzo dobry j. angielski
  • Znajomość FMEA, DFMEA, DVPR, PPAPDoskonałe umiejętności komunikacyjne

Mile widziane:

  • Znajomość zasad działania oświetlenia samochodowego
  • Znajomość rynku automotive oraz normy ISO/TS 16949
  • Znajomość normy VDA 6.3
  • J. niemiecki

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premię roczną
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
  • Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwojowe
  • Możliwość zgłaszania i realizowania swoich pomysłów i usprawnień
  • Benefity pozapłacowe (Opieka Medyczna, Benefit System, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, nagrody pracownicze w ramach Programów Motywacyjnych, dofinansowanie do posiłków)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne