Oferta pracy

Grupa Progres

Customer Quality Manager

Grupa ProgresO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Pabianice, łódzkie

  • Ważna jeszcze 1 dzień
    do: 25 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od ponad 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales&Marketing. Należymy do Grupy Progres - eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 25 prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już przeszło 1300 firm.
Jeżeli chcesz zrobić zawodowy #Progres, rozwijać się, kształcić kompetencje i pracować przy najbardziej prestiżowych projektach w kraju, dołącz do nas!

Dla naszego klienta, międzynarodowej Firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Customer Quality Manager
Pabianice

Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub jako inżynier jakości,
  • Znajomości normy VDA 6.3,
  • Doświadczenia w używaniu metodologii 8D oraz narzędzi do rozwiązywania problemów jakościowych (Ishikawa, 5 Why…),
  • Znajomości FMEA ((Failure Mode Effects Analysis), DFMEA (Design Failure Mode Effects Analysis), DVPR (Design Verification Plan Report), PPAP (Production Part Approval Process),
  • Doskonałej umiejętności komunikacyjne,
  • Bardzo dobrego j. angielskiego.

Wyzwania zawodowe, które czekają:

  • Wspieranie klientów OEM w regionie EMEA,
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych i zapewnienie najwyższych standardów dbałości o wzorowe relacje z klientami,
  • Koordynowanie procesów jakościowych pomiędzy rynkiem detalicznym, sprzedażą, a działem marketingu w regionie EMEA,
  • Śledzenie i analizowanie trendów jakościowych,
  • Wsparcie w definiowaniu przyczyn źródłowych problemów jakościowych, podejmowanie akcji korygujących a także koordynowanie procesu rozwiązywania problemów,
  • Zapewnienie jasnej i terminowej komunikacji wewnątrz organizacji oraz odpowiedniej informacji zwrotnej dla klientów,
  • Cykliczna weryfikacja prawidłowości wskaźników jakościowych,
  • Zapewnienie kompletności danych dotyczących reklamacji w bazach danych,
  • Wspieranie wewnętrznych audytów,
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przy użyciu narzędzi FMEA, DFMEA, DVPR, PPAP,
  • Poszerzanie świadomości odnośnie wymagań klientów w organizacji,
  • Poszukiwanie usprawnień,
  • Utrzymanie i zapewnienie ciągłego doskonalenia instrukcji, polityk i procedur.

Dołączając do Firmy, czeka na Ciebie:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Opieka medyczna w Przychodni Zakładowej finansowana przez Pracodawcę,
  • Dofinansowanie do posiłków,
  • Karta Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski,
  • Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji Świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników).
  • Praca w dużej, międzynarodowej Firmie,
  • Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego,
  • Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień poprzez udział w pracy zespołów projektowych,
  • Docenianie i nagrody dla pracowników w ramach różnych programów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Grupa Progres Sp. z o.o z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail:kontakt(małpa)grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką). Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych – dane kontaktowe: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80 – 309 Gdańsk, e-mail: iod(malpka)grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art.6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.

Dla naszego klienta, międzynarodowej Firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Customer Quality Manager

Wyzwania zawodowe, które czekają:

  • Wspieranie klientów OEM w regionie EMEA,
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych i zapewnienie najwyższych standardów dbałości o wzorowe relacje z klientami,
  • Koordynowanie procesów jakościowych pomiędzy rynkiem detalicznym, sprzedażą, a działem marketingu w regionie EMEA,
  • Śledzenie i analizowanie trendów jakościowych,
  • Wsparcie w definiowaniu przyczyn źródłowych problemów jakościowych, podejmowanie akcji korygujących a także koordynowanie procesu rozwiązywania problemów,
  • Zapewnienie jasnej i terminowej komunikacji wewnątrz organizacji oraz odpowiedniej informacji zwrotnej dla klientów,
  • Cykliczna weryfikacja prawidłowości wskaźników jakościowych,
  • Zapewnienie kompletności danych dotyczących reklamacji w bazach danych,
  • Wspieranie wewnętrznych audytów,
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przy użyciu narzędzi FMEA, DFMEA, DVPR, PPAP,
  • Poszerzanie świadomości odnośnie wymagań klientów w organizacji,
  • Poszukiwanie usprawnień,
  • Utrzymanie i zapewnienie ciągłego doskonalenia instrukcji, polityk i procedur.

Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub jako inżynier jakości,
  • Znajomości normy VDA 6.3,
  • Doświadczenia w używaniu metodologii 8D oraz narzędzi do rozwiązywania problemów jakościowych (Ishikawa, 5 Why…),
  • Znajomości FMEA ((Failure Mode Effects Analysis), DFMEA (Design Failure Mode Effects Analysis), DVPR (Design Verification Plan Report), PPAP (Production Part Approval Process),
  • Doskonałej umiejętności komunikacyjne,
  • Bardzo dobrego j. angielskiego.

Dołączając do Firmy, czeka na Ciebie:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Opieka medyczna w Przychodni Zakładowej finansowana przez Pracodawcę,
  • Dofinansowanie do posiłków,
  • Karta Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski,
  • Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji Świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników).
  • Praca w dużej, międzynarodowej Firmie,
  • Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego,
  • Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień poprzez udział w pracy zespołów projektowych,
  • Docenianie i nagrody dla pracowników w ramach różnych programów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Grupa Progres Sp. z o.o z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail:kontakt(małpa)grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką). Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych – dane kontaktowe: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80 – 309 Gdańsk, e-mail: iod(malpka)grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art.6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.

Ogłoszenie archiwalne