sharing the costs of sports activities
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Service Agent with German
Capita (Polska) Sp. z o.o.
Opole
Opole, Opole- offer expired 2 months ago
- contract of employment
- full-time
- specialist (Mid / Regular)
- home office work
- Immediate employment
- More than one vacancy
- запрошуємо працівників з України
- Робота для іноземцівбез польської

Your responsibilities
Supporting Trade Republic customers in German and English.
Verifying customer details as part of KYC and AML activities
Supporting new clients with account setup
Solving challenging requests of our customers regarding trading and always making them feel that they are in good and safe hands
Working closely with other departments to answer even questions and provide the best possible customer service
Collaborating with our Tech Team by sharing customer feedback and proactively helping to continuously improve our trading app
Our requirements
German at C1 level or above
English at B2 level or above
Customer oriented attitude
Excellent organizational skills
Good knowledge of MS Office
Excellent communication skills
Availability to work 8 hour shift from Mon-Friday between 09:00 to 20:00 and Saturdays 09:00 – 17:00. 5 days a week
What we offer
Employee Assistance Program for you and your family members (psychological support)
An extra day off for voluntary activities close to your heart
Hybrid work model from Capita Lodz office
Access to our Employee Network Groups, which represent every strand of diversity and allow colleagues to connect and learn from each other on an open, inclusive platform
Opportunity to become one of the Internal Trainers
LuxMed medical healthcare and Generali group insurance
Multisport Plus / Classic or MultiKafeteria benefit systems
A positive atmosphere with excellent work-life balance (a 30-minute lunch break included in the 8-hour working day)
Benefits
private medical care
life insurance
remote work opportunities
integration events
no dress code
coffee / tea
extra social benefits
employee referral program
charity initiatives
Sending your applications
Phone interview with our Recruiter
On-line language test
Interview with hiring managers
Final decision
As a Customer Service Associate at Capita you will be working within the field of online investment banking and stock trading. You will help deliver consistent, confident, friendly and reliable online support to each customer you engage with so they feel valued, understood and listened to.
Capita (Polska) Sp. z o.o.
Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.
Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.
Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.
Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju.