Logo Pracuj.pl

Customer Service Agent with German

Capita (Polska) Sp. z o.o.

  • Opole

    Opole, Opole
  • offer expired 2 months ago
  • contract of employment
  • full-time
  • specialist (Mid / Regular)
  • home office work
  • Immediate employment
  • More than one vacancy
  • запрошуємо працівників з України
  • Робота для іноземців
    без польської
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Your responsibilities

  • Supporting Trade Republic customers in German and English.

  • Verifying customer details as part of KYC and AML activities

  • Supporting new clients with account setup

  • Solving challenging requests of our customers regarding trading and always making them feel that they are in good and safe hands

  • Working closely with other departments to answer even questions and provide the best possible customer service

  • Collaborating with our Tech Team by sharing customer feedback and proactively helping to continuously improve our trading app

Our requirements

  • German at C1 level or above

  • English at B2 level or above

  • Customer oriented attitude

  • Excellent organizational skills

  • Good knowledge of MS Office

  • Excellent communication skills

  • Availability to work 8 hour shift from Mon-Friday between 09:00 to 20:00 and Saturdays 09:00 – 17:00. 5 days a week

What we offer

  • Employee Assistance Program for you and your family members (psychological support)

  • An extra day off for voluntary activities close to your heart

  • Hybrid work model from Capita Lodz office

  • Access to our Employee Network Groups, which represent every strand of diversity and allow colleagues to connect and learn from each other on an open, inclusive platform

  • Opportunity to become one of the Internal Trainers

  • LuxMed medical healthcare and Generali group insurance

  • Multisport Plus / Classic or MultiKafeteria benefit systems

  • A positive atmosphere with excellent work-life balance (a 30-minute lunch break included in the 8-hour working day)

Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • life insurance

  • remote work opportunities

  • integration events

  • no dress code

  • coffee / tea

  • extra social benefits

  • employee referral program

  • charity initiatives

Recruitment stages
1

Sending your applications

2

Phone interview with our Recruiter

3

On-line language test

4

Interview with hiring managers

5

Final decision

As a Customer Service Associate at Capita you will be working within the field of online investment banking and stock trading. You will help deliver consistent, confident, friendly and reliable online support to each customer you engage with so they feel valued, understood and listened to.

Capita (Polska) Sp. z o.o.

Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.

Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.

Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.

Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju.

Scroll to the company’s profile