Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DBI Plastics Sp z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez DBI Plastics Sp z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: martin.frahm(a)dbiplastics.com
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 20 lat.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem martin.frahm(a)dbiplastics.com
 
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
DBI Plastics Sp. z o.o.

Customer Service Assistant

DBI Plastics Sp. z o.o.O firmie

  • Świdnica
    Świdnica, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 6 lis 2020
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

DBI Plastics Sp. z o.o.

Świdnica

DBI Plastics is growing across the globe. We develop protective solutions for all major players in the highly complex and competitive automotive industry as well as for major global machine and engineering customers. Our aim is to grow significantly during the years to come – and we invest heavily in all areas. DBI is a family-owned company founded in 1937 with the headquarter in Denmark and with regional offices located in Europe, the Americas and China. We have a strong international presence, including sales to more than 50 countries, as well as production and assembly facilities in Denmark, Poland and China.

Customer Service Assistant
Replacement contract
Location: Świdnica

The Task

You will be part of our Customer Service team who serve our customers all over Europe. We are looking for an openminded as well as service-minded employee who is eager to take on order processing and administrative work in our customer service department. We are looking for a candidate who – over time – has the potential and will take on heavier responsibilities in serving our customers.

Responsibilities

  • Effective and efficient order processing, i.e., entering orders, updating schedules, checking stock level, releasing work to our warehouse, etc.
  • Administrative Tasks: i.e., creating invoices, file documents, reports on KPI, and other administrative tasks for the Customer Service Manager.
  • Daily contact with Customers by email and phone (English speaking)
  • Updating data base in the system

Qualifications

  • Languages written and oral: English (medium), Polish (fluent)
  • Strong administrative skills
  • Independent and self-driven way of working
  • Willingness to learn and develop
  • Team player attitiedes
  • Exelent work organization and ability to prioritize
  • Open minded and communicative personality

Benefits Offered:

  • On-boarding training
  • Great opportunities for professional and personal development
  • Team building activities
  • Flexible work environment
  • Modern and newly built offices and production facilities
  • Work in an international environment
  • Attractive benefit package (private medical care and life insurance with option to extend it to family members)
  • Social Activities
  • Promotion of healthy lifestyle in the office (free fresh fruit)
  • Holiday gifts

DBI Plastics Sp. z o.o., ul.Towarowa 30, 58-100 Świdnica,

www.dbiplastics.pl

DBI Plastics is growing across the globe. We develop protective solutions for all major players in the highly complex and competitive automotive industry as well as for major global machine and engineering customers. Our aim is to grow significantly during the years to come – and we invest heavily in all areas. DBI is a family-owned company founded in 1937 with the headquarter in Denmark and with regional offices located in Europe, the Americas and China. We have a strong international presence, including sales to more than 50 countries, as well as production and assembly facilities in Denmark, Poland and China.

Customer Service Assistant
Replacement contract
Location: Świdnica

The Task

You will be part of our Customer Service team who serve our customers all over Europe. We are looking for an openminded as well as service-minded employee who is eager to take on order processing and administrative work in our customer service department. We are looking for a candidate who – over time – has the potential and will take on heavier responsibilities in serving our customers.

Responsibilities

  • Effective and efficient order processing, i.e., entering orders, updating schedules, checking stock level, releasing work to our warehouse, etc.
  • Administrative Tasks: i.e., creating invoices, file documents, reports on KPI, and other administrative tasks for the Customer Service Manager.
  • Daily contact with Customers by email and phone (English speaking)
  • Updating data base in the system

Qualifications

  • Languages written and oral: English (medium), Polish (fluent)
  • Strong administrative skills
  • Independent and self-driven way of working
  • Willingness to learn and develop
  • Team player attitiedes
  • Exelent work organization and ability to prioritize
  • Open minded and communicative personality

Benefits Offered:

  • On-boarding training
  • Great opportunities for professional and personal development
  • Team building activities
  • Flexible work environment
  • Modern and newly built offices and production facilities
  • Work in an international environment
  • Attractive benefit package (private medical care and life insurance with option to extend it to family members)
  • Social Activities
  • Promotion of healthy lifestyle in the office (free fresh fruit)
  • Holiday gifts

DBI Plastics Sp. z o.o., ul.Towarowa 30, 58-100 Świdnica,

www.dbiplastics.pl

Ogłoszenie archiwalne