background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Customer Service Assistant

Arche Consulting Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Rekrutujemy dla

Weber-Stephen Products to firma, dla której grillowanie to pasja i odnajdziesz ją we wszystkim co robimy. Naszym celem jest dzielenie się tą pasją z innymi, a także inspirowanie ludzi, którzy w naszej społeczności są jej najważniejszą częścią.

Weber jest światowym liderem produkcji grilli węglowych i gazowych, a także akcesoriów do grilli od 1952 roku. Jeśli masz ochotę pracować w firmie, która znana jest z wysokiej jakości produktów i zadowolenia klientów, to zatrudnienie w firmie Weber może być dla Ciebie nowym wyzwaniem. Gwarantujemy pracę w przyjaznej atmosferze oraz środowisku, które daje wiele możliwości rozwoju, właśnie dzięki naszej innowacyjności i doskonałości.

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie działu Obsługa klienta i dbałość o relacje i kontakty z klientami biznesowymi,
  • koordynacja zamówień dla polskich klientów, w tym min. wprowadzanie i wydawanie zamówień, śledzenie statusu zamówienia, fakturowanie, śledzenie zaległych zamówień itp.,
  • odpowiadanie na pytania klientów oraz zakładanie kont klientom i zarządzanie tymi kontami,
  • współpraca z działem finansowych, a także handlowym, logistycznym w zakresie wysyłek, zwrotów, reklamacji i części zamiennych,
  • współpraca z zespołem IT EMEA w zakresie usuwania awarii systemów, obsługi sprzętu i oprogramowania oraz udział w procesach modyfikacji i wdrażania systemów,
  • walidacja bazy danych i raportów przekazywane przez zespół Masterdata,
  • udział w szkoleniach systemowych,
  • prowadzenie szkoleń dla wszystkich nowych pracowników z zakresu NaVision w ramach procesu onboardingu,
  • administracja poczty, usług kurierskich, zaopatrzenie biura.

Wymagania pracodawcy

  • mile widziane 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta,
  • komunikatywność w kontaktach z klientem,
  • wielozadaniowość, skrupulatność, rzetelność,
  • elastyczność i orientacja na rozwiązywanie problemów,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office) oraz znajomość systemów ERP NAV/SAP jest mile widziana.

Pracodawca oferuje

  • pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży i firmie, która jest liderem na rynku,
  • pracę wśród specjalistów,
  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy,
  • bogaty pakiet szkoleń,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Customer Service Assistant, Warszawa