Customer Service Junior Specialist

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 19.06.2019
  • Ważna jeszcze 2 dni (do 19.07.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czas na zmiany?
    Customer Service Junior Specialist
    Warszawa 34243/001

    Dla naszego klienta, jednego z liderów z branży Food szukam osoby kandydata na stanowisko Customer Service Junior Specialist

    Informacje o kliencie

    Osoba na stanowisku Customer Service Junior Specialist będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta w zakresie obsługi zamówień (order managment)

    Opis stanowiska

    • Obsługa zamówień klientów z dużą dokładnością, zapewniającą dostępność produktów i zarządzanie transportem zamówień
    • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta i wsparcia udzielanego partnerom biznesowym i klientom poprzez proaktywną komunikację
    • Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybką reakcję na zapytania klientów
    • Współpraca z działem sprzedaży i logistyki

    Profil kandydata

    • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta B2B
    • Umiejętność pracy wielozadaniowej z dużą orientacją na szczegóły
    • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
    • Znajomość systemu SAP - warunek konieczny

    Oferujemy

    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • Interesująca, odpowiedzialna i wymagająca praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji
    • Możliwość rozwoju zawodowego
       
    [email protected]

    Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

    Aplikuję

    Dlaczego Michael Page?

    Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

    Kandydat w centrum uwagi

     

    Doradztwo i pełne wsparcie

     

    Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców