Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Logistic

JAC PRODUCTS POLAND sp. z o.o.O firmie

  • Gliwice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Od ponad 50 lat JAC Products projektuje, konstruuje i wytwarza produkty tak unikalne, jak potrzeby Klientów. Specjalizujemy się przede wszystkim w projektowaniu i produkcji systemów bagażników dachowych dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego.

JAC Products Poland w Gliwicach jest pierwszym zakładem JAC Products w Polsce, a drugim w Europie. Produkcję rozpoczęliśmy w marcu 2020 roku, jesteśmy w fazie bardzo intensywnego rozwoju i rozbudowy parku maszynowego, portfolio Klientów oraz tworzenia zespółu który zapewni sukces inwestycji wynoszącej 62 mln złotych.

Customer Service Logistic

Do naszego zespołu specjalistów poszukujemy osoby, której podstawowym zadaniem będzie zapewnienie jakości, terminowości i bezpieczeństwa procesów związanych z obsługą klienta i wysyłkami produktu.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Do codziennych obowiązków Specjalisty ds. Obsługi Klienta w JAC Products należy między innymi:

  1. Przygotowanie harmonogramów wysyłek, dostarczenie ich do działu planowania oraz informowanie na bieżąco o wszystkich zmianach w harmonogramie.
  2. Zarządzanie procesem wysyłki do Klienta, monitorowanie dostaw, reagowanie w sytuacjach naruszenia warunków dostawy.
  3. Wykonywanie inwentaryzacji, nadzorowanie inwentaryzacji produktu gotowego. Raportowanie braków i problemów związanych z dostawą.
  4. Przygotowanie zestawień i raportów zgodnych z wymaganiami Klienta.
  5. Szkolenie członków zespołu produkcyjnego w zakresie terminowej realizacji wysyłek
  6. Bezpośredni kontakt z Klientami drogą elektorniczną, telefiniczną oraz internetową.
  7. Dbałość o zgodność procesów wysyłek z PFMEA i planami kontroli zatwierdzonymi w procesie PPAP

CZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATÓW?

Pracujemy w młodym, zaangażowanym zespole, w którym każdy cechuje się wysoką samodzielnością, umiejętnością organizacji pracy własnej i współpracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Zależy nam aby zgłaszający się Kandydaci  wyznawali podobne wartości, a ponadto posiadali:

  • Wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie produkcją itp.)
  • Min. 3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w zakładzie automotive
  • Doświadczenie w pracy z portalem klienta
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętnośc pracy na wskaźnikach KPI

CO OFERUJEMY?

  • Stabline zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy
  • Premię roczną
  • Premie - Wielkanocną i Bożonarodzeniową
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole w środowisku międzynarodowym (Polska, Portugalia, USA)
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji - lokalnie i globalnie

Ogłoszenie archiwalne