Ta oferta pracy jest nieaktualna od 320 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service&Logistics Specialist

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2017-08-07

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    tesa tape Sp. z o. o. to część międzynarodowego koncernu Beiersdorf, z centralą w Hamburgu, działającego w ponad 60 krajach świata i zatrudniającego 17.000 pracowników. Jesteśmy wiodącym producentem taśm klejących w Europie i w Polsce.


    Dla realizacji nowych zadań dla marki tesa poszukujemy osoby na stanowisko:
     
    Customer Service&Logistics Specialist
    Miejsce pracy: Poznań

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej w segmencie B2B min 2 lata
    • Język angielski komunikatywny
    • Zorientowanie na klienta
    • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
    • Znajomość Excel
    • Bardzo dobra organizacja pracy
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Samodzielność

    Zakres obowiązków:

    • Kompleksowa obsługa klienta obejmująca w szczególności: obsługę zamówień, organizacja wysyłek, wystawianie faktur, faktur korygujących, wyjaśnianie rozbieżności w dostawach / fakturach, windykację należności, przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji
    • Kontakt z krajowymi i zagranicznymi dostawcami towarów
    • Współpraca z terenowym zespołem sprzedaży, operatorem logistycznym, centrum księgowym w Hamburgu

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Możliwość rozwoju zawodowego i samodzielnej realizacji ambitnych przedsięwzięć
    • Atrakcyjne warunki oraz wynagrodzenie
     
    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie zgłoszeń w języku polskim (CV z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych) za pomocą przycisku APLIKUJ znajdującego się pod ogłoszeniem.
    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
    opis