Oferta pracy

Customer Service Manager

Michael PageO firmie

  • Legnica, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Customer Service ManagerNumer ref.: JN -082020-330795

Customer Service Manager odpowiedzialny za współtworzenie i rozwój lokalnego zespołu obsługi klienta w zakładzie produkcyjnym i odpowiedzialny za kluczowych międzynarodowych klientów B2B (branża produkcyjna-automotive). Raportowanie w strukturze do Supply Chain Managera oraz Dyrektora Customer Service w centrali firmy.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna automotive o ugruntowanej marce i pozycji na rynku. Uznany i atrakcyjny pracodawca, wyróżniający się przyjazną i otwartą kulturą organizacyjną oraz stabilnością w kontekście rozwoju zawodowego pracowników.
Obecnie w związku z realizowaną strategią budowy struktury Customer Service w lokalnym oddziale firmy w okolicach Legnicy, firma poszukuje do swojego zespołu kandydata na stanowisko Customer Service Manager.

Opis stanowiska

  • Profesjonalne koordynowanie pracy zespołu Obsługi Klienta
  • Zapewnienie najwyższej jakości usług dla klientów TIER1 i OEM branży automotive
  • Egzekwowanie zapisów umów z klientami i partnerami finansowymi
  • Rozpatrywanie skarg i reklamacji, nadzór zespołu w ramach raportowania błędów, DR/SE/TÄ
  • Pierwszy kontakt w przypadku zarządzania liniami kredytowymi oraz należnościami klientów, w tym nadzór nad płatnościami
  • Odpowiedzialność za terminowe informowanie kontrolerów finansowych o problemach z rozliczeniami, np. problemach technicznych, niejasnościach cenowych, opóźnieniach wynikających z obciążenia pracą, itd.
  • Udział w regionalnym procesie S&OP w celu wyjaśnienia potrzeb klientów,
  • Wsparcie zespołów klientów OEM w kwestiach operacyjnych
  • Pośredniczenie w kontakcie z Controllingiem i innymi działami wspierającymi w zakresie zamknięcia okresu rozliczeniowego oraz śledzenia otwartych należności.
  • Przestrzeganie procedur organizacji w zakresie koordynacji zespołu, egzekwowania celów oraz ocen rocznych, rozwijania i wspierania zespołu.
  • Nadzór i zaangażowanie w aktywności operacyjne, m.in. przenoszenie zleceń klientów do systemu SAP, obsługi umów na dostawy, tworzenie zleceń wysyłkowych, fakturowanie dostaw, , organizacja transportów w porozumieniu z logistyką i klientami, pozyskiwanie danych do rozliczeń surowca i zamknięć okresowych, przetwarzanie raportów o błędach, ustalanie terminów produkcji w porozumieniu z działem planowania i klientami.
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad HSE i jakości w zakładzie, wymagań ZSZ wg norm ISO, Polityki ZSZ/SZBHP, obowiązujących procedur i instrukcji wewnętrznych.

Profil kandydata

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem Customer Service
  • 5 letnie doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej automotive
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami
  • Zorientowanie na cel
  • Skuteczna komunikacja i kompetencje negocjacyjne
  • Znajomość normy ISO 9001
  • Znajomość specyfikacji IATF 16949
  • Wiedza z zakresu Lean Manufacturing (Kaizen, 5S)
  • Znajomość systemu SAP
  • MS Excel - p.zaawansowany
  • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Znajomość jęz. niemieckiego-mile widziana

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Udział w budowaniu i rozwoju zespołu obsługi klienta
  • Współpraca z dużymi i rozpoznawalnymi klientami firmy
  • Zaangażowanie w międzynarodowe projekty w ramach organizacji
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Darmowa opieka medyczna (Luxmed - pakiet VIP)
  • Dofinansowanie do posiłków na kartę LunchPass - 160 zł
  • Dofinansowanie do karty Multisport 50%
  • Możliwość darmowej nauki języków obcych na terenie firmy- angielski lub niemiecki
  • Świadczenia socjalne z ZFŚS (wyprawki, dofinansowanie do wakacji, bony na święta)
  • Premia roczna
        

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy