Oferta pracy

Customer Service Manager

Grupa Tense Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

  • Wolsztyńska 7, Grunwald, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Grupa Tense Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Wolsztyńska 7

Grunwald

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie 30-osobowym zespołem Customer Service,

  • Budowanie trwałych relacji z Klientami i nieustanne dbanie o satysfakcję Klienta,

  • Rozwój procesów realizacji usług dla Klientów i zwiększanie efektywności działań,

  • Odpowiedzialność za KPI's w zakresie jakości i kosztów realizacji usług, zwiększania przychodów/zysków Spółki (Churn rate, Revenue, Gross Margin),

  • Minimalizacja churnrate,

  • Rozwój jednolitych i efektywnych standardów komunikacji z Klientem,

  • Budowanie świadomości Klienta w zakresie wartości dostarczanej w ramach usług,

  • Rozwój narzędzi stosowanych w obsłudze klienta,

  • Rozwój kompetencji zespołu,

  • Proaktywna współpraca z pozostałymi zespołami w organizacji.

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie w obsłudze klienta,

  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami (min. 3 lata),

  • Zdolność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych,

  • Wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne i przywódcze,

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową (min. poziom B2),

  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint) na poziomie pozwalającym samodzielnie analizować dane oraz przygotowywać prezentacje,

  • Umiejętności analityczne, komunikacyjne wraz z umiejętności wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań,

  • Nastawienie na partnerską współpracę w zespole,

  • Proaktywność

Mile widziane

  • Znajomość branży SEO/SEM oraz Google Analytics,

  • Wiedza na temat narzędzi marketingu online i e-mail marketingu.

To oferujemy

  • Pracę w firmie, której prestiż potwierdzają główne nagrody w międzynarodowych konkursach SEO – European Search Awards i Global Search Awards, srebro dla najlepszej agencji marketingowej roku w Global Agency Awards 2021, Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),

  • Możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,

  • Dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),

  • Liczne podstawowe benefity pozapłacowe (m.in. pakiet medyczny LuxMed, bonusy MyBenefit),

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • system kafeteryjny MyBenefit

Grupa Tense Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Grupa TENSE Polska – jesteśmy mistrzami świata i Europy w pozycjonowaniu. W 2021 roku zdobyliśmy złoto w konkursie branżowym European Search Awards w kategorii Best Low Budget Campaign. W 2020 zajęliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Global Search Awards. Obie nagrody otrzymaliśmy w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii dla naszych Klientów.

Jesteśmy drugą najlepszą agencją marketingową roku 2020 w konkursie Global Agency Awards oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019.

Przewiń do profilu firmy