Customer Service Manager

BIGRAM S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • śląskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 20 cze 2020
  • Kierownik / Koordynator
top

Nasz zespół prowadzi obecnie rekrutację dla firmy AXA Assistance, jednej z największych grup ubezpieczeniowych na świecie, działającej prężnie również na rynku polskim i zajmującej czołowe pozycje w rankingach krajowych. AXA Assistance nieustannie świadczy pomoc Klientom znajdującym się w najbardziej nieprzewidzianych, życiowych sytuacjach, niezależnie od pory i dnia. Obecnie, w ramach postępującego rozwoju struktur firmy naszego Klienta, poszukujemy doświadczonej i posługującej się swobodnie językiem angielskim osoby na stanowisko:

Customer Service Manager

Nr ref.: DK/CSM/0520

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:


• Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem liderów oraz konsultantów operacyjnych,
• Codzienne monitorowanie, analizowanie oraz dostarczanie kluczowych wskaźników (jak np. SL, jakość, koszty, etc.), a także podejmowanie stosownych działań korygujących,
• Zapewnianie skutecznego wdrażania nowych produktów lub zmian w stosunku do obecnych, zgodnie z ich parametrami oraz wyznaczonymi ramami czasowymi,
• Rozwój i wspieranie podwładnych, również poprzez osobiste zaangażowanie w ich codzienną pracę oraz dbanie o wysokie standardy obsługi,
• Monitorowanie i aktywny wpływ na zaangażowanie, motywację oraz retencję pracowników, mierzone za pomocą ankiety Employee Pulse,
• Kooperacja w ramach wszelkich działań operacyjnych z osobami na innych stanowiskach, a także współpraca z pozostałymi działami (np. HR, IT, działem finansów oraz sprzedaży).

 

Od kandydatów oczekujemy:


• Gotowości do podjęcia pracy w Ostrawie, mieszczącej się na terenie Republiki Czeskiej w bezpośrednim sąsiedztwie woj. śląskiego (15-20 km od granicy),
• Przynajmniej 3 lat doświadczenia pracy na stanowisku managerskim w call center, popartego sukcesami,
• Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim,
• Zorientowania na wyniki i wysoką jakość pracy ze strony personelu,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności managerskich i interpersonalnych,
• Dojrzałości biznesowej, potwierdzonej pracą w międzynarodowym środowisku,
• Umiejętności szybkiego dostosowania się do zachodzących zmian,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i niezależności w podejmowaniu decyzji.

 

Nasz Klient oferuje:


• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością uzyskania premii rocznej,
• Możliwość pracy w nowoczesnym, dobrze skomunikowanym biurze w środowisku międzynarodowym,
• Dofinansowanie do kursów językowych oraz darmowy kurs języka czeskiego,
• Kartę Multisport lub kupony Sodexo oraz Kartę Lunchową,
• Zniżkę na ubezpieczenie podróżne,
• Elastyczny czas pracy,
• Świeże owoce oraz miłą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Nasz zespół prowadzi obecnie rekrutację dla firmy AXA Assistance, jednej z największych grup ubezpieczeniowych na świecie, działającej prężnie również na rynku polskim i zajmującej czołowe pozycje w rankingach krajowych. AXA Assistance nieustannie świadczy pomoc Klientom znajdującym się w najbardziej nieprzewidzianych, życiowych sytuacjach, niezależnie od pory i dnia. Obecnie, w ramach postępującego rozwoju struktur firmy naszego Klienta, poszukujemy doświadczonej i posługującej się swobodnie językiem angielskim osoby na stanowisko:

Customer Service Manager

Numer ref.: DK/CSM/0520

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:


• Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem liderów oraz konsultantów operacyjnych,
• Codzienne monitorowanie, analizowanie oraz dostarczanie kluczowych wskaźników (jak np. SL, jakość, koszty, etc.), a także podejmowanie stosownych działań korygujących,
• Zapewnianie skutecznego wdrażania nowych produktów lub zmian w stosunku do obecnych, zgodnie z ich parametrami oraz wyznaczonymi ramami czasowymi,
• Rozwój i wspieranie podwładnych, również poprzez osobiste zaangażowanie w ich codzienną pracę oraz dbanie o wysokie standardy obsługi,
• Monitorowanie i aktywny wpływ na zaangażowanie, motywację oraz retencję pracowników, mierzone za pomocą ankiety Employee Pulse,
• Kooperacja w ramach wszelkich działań operacyjnych z osobami na innych stanowiskach, a także współpraca z pozostałymi działami (np. HR, IT, działem finansów oraz sprzedaży).

 

Od kandydatów oczekujemy:


• Gotowości do podjęcia pracy w Ostrawie, mieszczącej się na terenie Republiki Czeskiej w bezpośrednim sąsiedztwie woj. śląskiego (15-20 km od granicy),
• Przynajmniej 3 lat doświadczenia pracy na stanowisku managerskim w call center, popartego sukcesami,
• Umiejętności swobodnego komunikowania się w języku angielskim,
• Zorientowania na wyniki i wysoką jakość pracy ze strony personelu,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności managerskich i interpersonalnych,
• Dojrzałości biznesowej, potwierdzonej pracą w międzynarodowym środowisku,
• Umiejętności szybkiego dostosowania się do zachodzących zmian,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i niezależności w podejmowaniu decyzji.

 

Nasz Klient oferuje:


• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością uzyskania premii rocznej,
• Możliwość pracy w nowoczesnym, dobrze skomunikowanym biurze w środowisku międzynarodowym,
• Dofinansowanie do kursów językowych oraz darmowy kurs języka czeskiego,
• Kartę Multisport lub kupony Sodexo oraz Kartę Lunchową,
• Zniżkę na ubezpieczenie podróżne,
• Elastyczny czas pracy,
• Świeże owoce oraz miłą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne