Customer Service Manager

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 2019-05-21
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 2019-06-20)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Rozwijamy własne projekty, przy współpracy z największymi operatorami komórkowymi w Polsce: Orange, Play, Tmobile, Plus. Jesteśmy 40 osobowym zespołem pasjonatów.

    Customer Service Manager
    Miejsce pracy: Szczecin


    Zakres obowiązków

    Co będziesz robił? 

    • zarządzał 10 osobowym zespołem Działu Obsługi Klienta oraz Call Center
    • kontrolował wyniki zespołu, w tym SLA, QTP, CSAT i inne mierniki
    • dbał o to, aby zespół posiadał narzędzia niezbędne do pracy
    • planował pracę zespołu tak, aby zapewnić najlepsze wsparcie dla naszych Klientów
    • kontaktował się z partnerami biznesowymi, nadzorował sprawy o najwyższym priorytecie
    • dbał o poziom wiedzy zespołu, dzielił się wiedzą i czerpał wiedzę od innych
    • aktywnie testował nowe rozwiązania, aby zapewnić Klientom najwyższy poziom usług i obsługi
    • współtworzył usługi/produkty oraz działy POMOC na naszych stronach www w oparciu o feedback od klientów
    • współpracował z innymi działami firmy (development, sprzedaż, marketing, logistyka)
    • wspierał zespół w codziennej pracy (telefon, mail, czat) rozwiewając wszelkie wątpliwości naszych klientów

    Poszukiwane kompetencje

    • wyższe wykształcenie w zakresie zarządzania
    • doświadczenie w tworzeniu i ulepszaniu procesów
    • minimum 3-letnie doświadczenie w roli managera CS/CC
    • doskonałe umiejętności miękkie (krytyczne myślenie, podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów)
    • dużym atutem będzie doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi CRM

    Oferujemy

    • realny wpływ na kształt i formy działania Customer Service
    • możliwość wdrożenia nowych narzędzi podnoszących efektywność działu - potrzebujemy nowego CRM
    • dużą dynamikę pracę i permanentne podnoszenie efektywności działań
    • prywatną opiekę medyczną i kartę multisportu 
    • pracę wśród pasjonatów, chętnie dzielących się wiedzą