Ta oferta pracy jest nieaktualna od 322 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 04.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Grupa Selena jest globalnym producentem oraz dystrybutorem szerokiej gamy produktów chemii budowlanej i jednym z europejskich liderów w branży. W skład Grupy wchodzi 30 spółek zlokalizowanych w Europie, Azji oraz obu Amerykach, w których zatrudnionych jest 1700 pracowników. Od 2008 r. Selena jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

    W związku z rozwojem Grupy Selena na rynkach międzynarodowych poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:

    Customer Service Manager
    Miejsce pracy: Wrocław
    CSM/17/09/002

     

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • zarządzanie procesem obsługi klientów polskich i zagranicznych
    • definiowanie i wdrażanie standardów związanych z obsługą klienta
    • zarządzanie pracą zespołu obsługi klienta
    • zarządzanie komunikacją oraz budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami
    • codzienna współpraca z klientami przygotowanie i nadzór nad zgodnością i poprawnością dokumentacji  wysyłkowej/ handlowej
    • informowanie klientów o dostępności towarów oraz potwierdzanie terminów dostaw
    • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Dyrektora Sprzedaży oraz Zarządu
    • ścisła współpraca z zespołem Export Managerów, zakładami produkcyjnymi oraz działem logistyki 

    Od kandydatów oczekujemy:

    • min. 5 lat doświadczenia w obszarze obsługi klienta (preferowane w firmie produkcyjno-handlowej)
    • doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym
    • doświadczenia we współpracy z firmami zagranicznymi oraz dokumentowaniu transakcji handlowych w obiegu międzynarodowym
    • płynnej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
    • znajomość j. rosyjskiego będzie atutem
    • umiejętności zarządzania zespołem oraz efektywnej współpracy z różnymi obszarami biznesowymi
    • umiejętności budowania relacji z klientami oraz zdolności interpersonalnych
    • umiejętności podejmowania decyzji, ustalania priorytetów i działania pod presją czasu
    • wysokich zdolności analitycznych
    • bardzo dobrej znajomości MS Office, w tym zaawansowanej programu Excel
    • znajomości procesów logistycznych

    Oferujemy:

    • pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony do 31.03.2019 r. z możliwością przedłużenia
    • interesujący pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
    • dofinansowanie do nauki języków obcych
    • konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny
    • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Grupy Selena
    aplikuj
    bottom