Ta oferta pracy jest nieaktualna od 40 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 2017-10-04

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top

Grupa Selena jest globalnym producentem oraz dystrybutorem szerokiej gamy produktów chemii budowlanej i jednym z europejskich liderów w branży. W skład Grupy wchodzi 30 spółek zlokalizowanych w Europie, Azji oraz obu Amerykach, w których zatrudnionych jest 1700 pracowników. Od 2008 r. Selena jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

W związku z rozwojem Grupy Selena na rynkach międzynarodowych poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:

Customer Service Manager
Miejsce pracy: Wrocław
CSM/17/09/002

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie procesem obsługi klientów polskich i zagranicznych
  • definiowanie i wdrażanie standardów związanych z obsługą klienta
  • zarządzanie pracą zespołu obsługi klienta
  • zarządzanie komunikacją oraz budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami
  • codzienna współpraca z klientami przygotowanie i nadzór nad zgodnością i poprawnością dokumentacji  wysyłkowej/ handlowej
  • informowanie klientów o dostępności towarów oraz potwierdzanie terminów dostaw
  • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Dyrektora Sprzedaży oraz Zarządu
  • ścisła współpraca z zespołem Export Managerów, zakładami produkcyjnymi oraz działem logistyki 

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze obsługi klienta (preferowane w firmie produkcyjno-handlowej)
  • doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym
  • doświadczenia we współpracy z firmami zagranicznymi oraz dokumentowaniu transakcji handlowych w obiegu międzynarodowym
  • płynnej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny
  • znajomość j. rosyjskiego będzie atutem
  • umiejętności zarządzania zespołem oraz efektywnej współpracy z różnymi obszarami biznesowymi
  • umiejętności budowania relacji z klientami oraz zdolności interpersonalnych
  • umiejętności podejmowania decyzji, ustalania priorytetów i działania pod presją czasu
  • wysokich zdolności analitycznych
  • bardzo dobrej znajomości MS Office, w tym zaawansowanej programu Excel
  • znajomości procesów logistycznych

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony do 31.03.2019 r. z możliwością przedłużenia
  • interesujący pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • dofinansowanie do nauki języków obcych
  • konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Grupy Selena
aplikuj
bottom

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się