Customer Service Officer

  • Gdańsk, pomorskie
  • Specjalista
  • 02.02.2018
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 04.03.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Sibelco to producent surowców mineralnych stosowanych w rozmaitych gałęziach przemysłu i wiodący dostawca szerokiej gamy produktów oraz usług dla klientów na całym świecie.

Firma została założona w Belgii w 1872 roku jako firma rodzinna, skoncentrowana przede wszystkim na wydobyciu piasku kwarcowego dla hut szkła a obecnie 214 zakładów produkcyjnych w 43 krajach, z zespołem liczącym ponad 10.000 osób.

Działalność firmy stawia na zrównoważony rozwój bezpośrednio związany z wysoką dbałością o środowisko naturalne. Dbamy o rozważne zarządzanie zasobami naturalnymi, ekologiczną produkcję i rozwijanie projektów przyjaznych dla otoczenia takich jak np. recycling szkła (Green solutions).

Sibelco w Polsce to dwa zakłady produkcyjne w Bukownie i Tomaszowie Mazowieckim oraz centrum dystrybucyjne i biuro w Gdańsku.

Customer Service Officer / Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Realizację i obsługę zamówień kontrahentów:

  • obsługa zamówień klientów (potwierdzanie, koordynacja, obsługa w systemie, faktury) zgodnie z obowiązującymi standardami Firmy
  • współpraca z Działem Produkcyjnym w zakresie dostępności surowca
  • wsparcie w zakresie dostaw oraz współpraca z Działem Logistyki
  • przygotowywanie i koordynacja niezbędnej dokumentacji dostaw
  • monitorowanie bieżących kontraktów z kontrahentami
  • koordynacja procesu reklamacji

Handlowe wsparcie klienta:

  • współpraca w przygotowaniu ofert handlowych
  • wysyłka niezbędnych dokumentów dotyczących produktów (TDS, KCh, specyfiakcja)
  • utrzymywanie kontaktów z klientami – nowe zamówienia, status zamówień, warunki odbioru towarów
  • koordynacja przygotowania i wysyłki próbek do testów laboratoryjnych i produkcyjnych

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego - wymagana
  • umiejętność komunikacji oraz współpracy w zespole
  • otwartość na potrzeby klienta i umiejętne odpowiadanie na zapytania klienta
  • uprzejmość i silna orientacja na potrzeby klienta
  • umiejętność słuchania i reagowania w niestandardowych sytuacjach
  • praktyczna obsługa środowiska Windows/Office - wymagana
  • wiedza techniczna i handlowa będą dodatkowym atutem
  • obsługa jednego z systemów ERP (M3/Lawson) i CRM mile widziane

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie do karty Multisport lub darmowe vouchery do kina
  • dofinansowanie do urlopu
  • benefit: pracowniczy program emerytalny

 

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”