Ta oferta pracy jest nieaktualna od 170 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Customer Service Officer

  • Gdańsk, pomorskie
  • Specjalista
  • 2018-02-02

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sibelco to producent surowców mineralnych stosowanych w rozmaitych gałęziach przemysłu i wiodący dostawca szerokiej gamy produktów oraz usług dla klientów na całym świecie.

    Firma została założona w Belgii w 1872 roku jako firma rodzinna, skoncentrowana przede wszystkim na wydobyciu piasku kwarcowego dla hut szkła a obecnie 214 zakładów produkcyjnych w 43 krajach, z zespołem liczącym ponad 10.000 osób.

    Działalność firmy stawia na zrównoważony rozwój bezpośrednio związany z wysoką dbałością o środowisko naturalne. Dbamy o rozważne zarządzanie zasobami naturalnymi, ekologiczną produkcję i rozwijanie projektów przyjaznych dla otoczenia takich jak np. recycling szkła (Green solutions).

    Sibelco w Polsce to dwa zakłady produkcyjne w Bukownie i Tomaszowie Mazowieckim oraz centrum dystrybucyjne i biuro w Gdańsku.

    Customer Service Officer / Pracownik ds. obsługi klienta
    Miejsce pracy: Gdańsk

     

    Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    Realizację i obsługę zamówień kontrahentów:

    • obsługa zamówień klientów (potwierdzanie, koordynacja, obsługa w systemie, faktury) zgodnie z obowiązującymi standardami Firmy
    • współpraca z Działem Produkcyjnym w zakresie dostępności surowca
    • wsparcie w zakresie dostaw oraz współpraca z Działem Logistyki
    • przygotowywanie i koordynacja niezbędnej dokumentacji dostaw
    • monitorowanie bieżących kontraktów z kontrahentami
    • koordynacja procesu reklamacji

    Handlowe wsparcie klienta:

    • współpraca w przygotowaniu ofert handlowych
    • wysyłka niezbędnych dokumentów dotyczących produktów (TDS, KCh, specyfiakcja)
    • utrzymywanie kontaktów z klientami – nowe zamówienia, status zamówień, warunki odbioru towarów
    • koordynacja przygotowania i wysyłki próbek do testów laboratoryjnych i produkcyjnych

    Wymagania:

    • biegła znajomość języka angielskiego - wymagana
    • umiejętność komunikacji oraz współpracy w zespole
    • otwartość na potrzeby klienta i umiejętne odpowiadanie na zapytania klienta
    • uprzejmość i silna orientacja na potrzeby klienta
    • umiejętność słuchania i reagowania w niestandardowych sytuacjach
    • praktyczna obsługa środowiska Windows/Office - wymagana
    • wiedza techniczna i handlowa będą dodatkowym atutem
    • obsługa jednego z systemów ERP (M3/Lawson) i CRM mile widziane

    Oferujemy:

    • ciekawą i pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym
    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie do karty Multisport lub darmowe vouchery do kina
    • dofinansowanie do urlopu
    • benefit: pracowniczy program emerytalny

     

    Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

    “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”