Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Service & Performance Specialist z językiem ukraińskim
Flexee
- Emilii Plater 53, Śródmieście, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Flexee
Emilii Plater 53
Śródmieście
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Ustalanie wytycznych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami, zbieranie niezbędnych danych, zarządzanie treścią wdrożenia klienta i jego pracowników (tworzenie tekstów komunikatów kierowanych do użytkowników w zależności od potrzeb)
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, w tym prowadzenie szkoleń wdrożeniowych
Zarządzanie zgłoszeniami od klientów i użytkowników oraz zapytaniami klientów
Comiesięczne raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Dostarczanie rekomendacji dotyczących możliwości poprawy aplikacji oraz szablonów komunikatów, wdrażanie zmian i optymalizacji usług
Kompleksowe zarządzanie programem dot. wysyłki komunikatów sms, push, mailingów
Bliska współpraca z działem marketingu oraz IT
Nasze wymagania
Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego
Doskonałe umiejętności komunikacji, lekkość w nawiązywaniu relacji, pozytywne podejście
Biegłość w zarządzaniu treścią, znajomość zasad skutecznej komunikacji z klientami i użytkownikami oraz mile widziana zdolność do pisania krótkich treści promocyjnych
Wysoka dbałość o szczegóły i dokładność
Umiejętność wyciągania wniosków z danych liczbowych
Doświadczenie w roli opiekuna klienta (około 3 lat)
Umiejętność samodzielnego zarządzania interesariuszami, zadaniami, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
Chęć do uczenia się, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowanie działań w celu osiągnięcia wymaganego rozwiązania
To oferujemy
Pracę w szybko rosnącym fintechu w prestiżowej lokalizacji w Warszawie
Umowę B2B lub umowę zlecenie
Elastyczny, bieżący dostęp do wynagrodzenia – wynagrodzenie na życzenie z Flexee
Realny wpływ na rozwój firmy i wdrażanie własnych pomysłów - możliwość budowy własnego działu obsługi klienta
Pracę w zgranym, wspierającym się zespole
Podsumowanie pozycji
Customer Service Specialist będzie odpowiedzialna/odpowiedzialny za zarządzanie wszelkimi działaniami wpływającymi na skuteczność wdrożenia klienta i jego pracowników (użytkowników) do usługi Flexee, tworzenie i nadzorowanie komunikacji pomiędzy stronami, bieżącą obsługę zapytań klienta i użytkowników, zapewniające spełnienie celów klienta na najwyższym poziomie jakości i satysfakcji oraz maksymalizacji wyników Spółki.
Flexee
Flexee to fintech oferujący nowoczesny benefit finansowy - aplikację, która daje użytkownikom (pracownikom naszych klientów) dostęp do wynagrodzenia w czasie rzeczywistym, tj. umożliwia wypłacenie pieniędzy za każdy przepracowany dzień bez względu na rodzaj umowy, jaką pracownik zawarł z pracodawcą. Ten innowacyjny benefit finansowy powstał na fali popularnego w krajach anglosaskich trendu „salary on demand”. Usługa wychodzi naprzeciw pracownikom, którzy w razie niespodziewanych wydatków potrzebują pieniędzy przed datą wypłaty wynagrodzenia. Stoi za nami kluczowy, polski inwestor - JR Holding ASI.
www.flexee.eu