Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service & Performance Specialist z językiem ukraińskim

Flexee

Flexee

Emilii Plater 53

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Ustalanie wytycznych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami, zbieranie niezbędnych danych, zarządzanie treścią wdrożenia klienta i jego pracowników (tworzenie tekstów komunikatów kierowanych do użytkowników w zależności od potrzeb)

  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, w tym prowadzenie szkoleń wdrożeniowych

  • Zarządzanie zgłoszeniami od klientów i użytkowników oraz zapytaniami klientów

  • Comiesięczne raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji

  • Dostarczanie rekomendacji dotyczących możliwości poprawy aplikacji oraz szablonów komunikatów, wdrażanie zmian i optymalizacji usług

  • Kompleksowe zarządzanie programem dot. wysyłki komunikatów sms, push, mailingów

  • Bliska współpraca z działem marketingu oraz IT

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego

  • Doskonałe umiejętności komunikacji, lekkość w nawiązywaniu relacji, pozytywne podejście

  • Biegłość w zarządzaniu treścią, znajomość zasad skutecznej komunikacji z klientami i użytkownikami oraz mile widziana zdolność do pisania krótkich treści promocyjnych

  • Wysoka dbałość o szczegóły i dokładność

  • Umiejętność wyciągania wniosków z danych liczbowych

  • Doświadczenie w roli opiekuna klienta (około 3 lat)

  • Umiejętność samodzielnego zarządzania interesariuszami, zadaniami, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów

  • Chęć do uczenia się, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowanie działań w celu osiągnięcia wymaganego rozwiązania

To oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącym fintechu w prestiżowej lokalizacji w Warszawie

  • Umowę B2B lub umowę zlecenie

  • Elastyczny, bieżący dostęp do wynagrodzenia – wynagrodzenie na życzenie z Flexee

  • Realny wpływ na rozwój firmy i wdrażanie własnych pomysłów - możliwość budowy własnego działu obsługi klienta

  • Pracę w zgranym, wspierającym się zespole

Podsumowanie pozycji

Customer Service Specialist będzie odpowiedzialna/odpowiedzialny za zarządzanie wszelkimi działaniami wpływającymi na skuteczność wdrożenia klienta i jego pracowników (użytkowników) do usługi Flexee, tworzenie i nadzorowanie komunikacji pomiędzy stronami, bieżącą obsługę zapytań klienta i użytkowników, zapewniające spełnienie celów klienta na najwyższym poziomie jakości i satysfakcji oraz maksymalizacji wyników Spółki.

Flexee

Flexee to fintech oferujący nowoczesny benefit finansowy - aplikację, która daje użytkownikom (pracownikom naszych klientów) dostęp do wynagrodzenia w czasie rzeczywistym, tj. umożliwia wypłacenie pieniędzy za każdy przepracowany dzień bez względu na rodzaj umowy, jaką pracownik zawarł z pracodawcą. Ten innowacyjny benefit finansowy powstał na fali popularnego w krajach anglosaskich trendu „salary on demand”. Usługa wychodzi naprzeciw pracownikom, którzy w razie niespodziewanych wydatków potrzebują pieniędzy przed datą wypłaty wynagrodzenia. Stoi za nami kluczowy, polski inwestor - JR Holding ASI.

www.flexee.eu

Przewiń do profilu firmy