Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Representative

Sibelco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Jako punkt kontaktowy dla klientów będziesz rozwijać i pielęgnować relacje, tak abyś był ich pierwszym kontaktem, jeśli mają jakiekolwiek pytania, problemy lub skargi. Będziesz zajmować się zamówieniami klientów przypisanych do Ciebie od ich otrzymania i rejestracji, poprzez monitorowanie i (jeśli to konieczne) modyfikacje, aż po wysyłkę i fakturowanie. Aby odnieść sukces w swojej roli, będziesz musiał rozwijać i utrzymywać silne więzi z wewnętrznymi interesariuszami Sibelco, takimi jak sprzedaż, logistyka i produkcja. Twoje obowiązki obejmą również inne zadania doraźne, takie jak prośby o próbki, tworzenie ofert cenowych itp.

Nasze wymagania

  • Aby odnieść sukces w tej roli, będziesz musiał biegle posługiwać się językiem angielskim i polskim w mowie i piśmie.

  • Zdajemy sobie sprawę, że właściwi ludzie są kluczem do sukcesu naszej firmy, a nasza kultura jest integralną częścią naszej strategii. Zachęcamy do kultury budowania pozytywnych relacji, wypowiadania swojego zdania, odkrywania nowych możliwości i dotrzymywania obietnic. Szukamy pracowników, którzy mogą być wzorem do naśladowania w tym środowisku.

  • Jeśli nasza kultura brzmi jak kultura, w której mógłbyś się rozwijać, a obowiązki związane z rolami brzmią jak wyzwanie, które chcesz podjąć, czekamy na wiadomość od Ciebie!

To oferujemy

  • praca od pn-pt, 8-16

  • stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie;

  • prywatny program emerytalny dla osób ztrudnionych powyżej 6 miesięcy

  • premia świąteczna;

  • dofinansowanie do okularów;

  • do wyboru benefit: bilety do kina lub karta Multisport lub karta lunch.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

Sibelco Poland Sp. z o.o.

Sibelco szczyci się ścisłą współpracą z naszymi klientami i zdobywaniem wiedzy na temat ich potrzeb i procesów; korzystając z naszych globalnych zasobów i wiedzy fachowej, aby dostarczać rozwiązania i rzeczywistą wartość dla wszystkich odbiorców naszych produktów. Jako przedstawiciel obsługi klienta (CSR) jesteś tego częścią.

Bycie pracownikiem obsługi klienta w Sibelco oznacza bycie pojedynczym punktem kontaktowym dla przypisanej grupy klientów w odniesieniu do wszelkich problemów handlowych, technicznych lub operacyjnych, jakie mogą się wydarzyć. Twoim obowiązkiem będzie zapewnienie, by klienci otrzymali znakomitą obsługę klienta, przy jednoczesnym przestrzeganiu lokalnych przepisów oraz procesów i procedur Sibelco.

Przewiń do profilu firmy