Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Representative – język niemiecki i norweski/fiński/szwedzki lub duński

Jobfinder Ewelina HordyniecO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety zaspokajając różne potrzeby żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Jej misja skupia się na poprawie nawyków żywieniowych ludzi na całym świecie poprzez oferowanie smacznych i opracowanych naukowo produktów odżywczych mających na celu zapewnienie prawidłowo zbilansowanej diety. Angażuje się w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.
 
Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukuje osób na stanowisko:
Customer Service Representative – język niemiecki i norweski/fiński/szwedzki lub duński
Nr. Ref.: CSR-G-N/2021
Miejsce pracy: Kraków

Opis Stanowiska:

  • obsługa klientów i dystrybutorów na najwyższym poziomie zgodnie z standardami i celami firmy,
  • udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na pytania klientów i dostawców we właściwym czasie poprzez wszystkie kanały komunikacji - telefonicznie, za pomocą chatu oraz e-mail,
  • ścisła współpraca z poszczególnymi działami firmy,
  • wsparcie doraźnych projektów roll-out, w tym zbieranie wymagań
    i testów akceptacyjnych użytkowników,
  • pełnienie roli Ambasadora Marki w zgodzie
    z wartościami korporacyjnymi, aby zapewnić utrzymanie
    wizerunku marki.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
    lub dowolnego języka nordyckiekiego (norweski/fiński/szwedzki lub duński),
    dodatkowy język europejski będzie atutem,
  • doskonałe umiejętności obsługi komputera,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem,
  • zdolność samodzielnej oraz zespołowej pracy,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne,
  • samomotywacja i umiejętności organizacyjne,
  • otwartość i pozytywne nastawienie.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy,
  • udział w ciekawych i wymagających projektach w strukturach globalnych,
  • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
  • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie do apliakcji następującego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj.

Ogłoszenie archiwalne