Oferta pracy

New Work Wilanów sp. Z.o.o.

Customer Service Representative

New Work Wilanów sp. Z.o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 7 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

New Work to międzynarodowa firma oferująca elastyczne rozwiązania biurowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, szukamy energicznych, samodzielnych i proaktywnych współpracowników do naszych nowo powstających biur na stanowisko:

Customer Service Representative

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • witanie gości i wskazywanie im odpowiednich sal
  • obsługa konferencji i spotkań zgodnie z przyjętymi standardami
  • obsługa systemu rezerwacji sal konferencyjnych
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, przekazywanie listów i paczek
  • współpraca z dostawcami artykułów biurowych i spożywczych
  • kontrola dostępu: zapewnienie, że wszyscy goście przebywają w biurze wyłącznie zgodnie z zasadami i nie mają dostępu do obszarów ograniczonych bez odpowiedniego zezwolenia lub nadzoru
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, w tym regularne inspekcje celem zapewnienia wysokiej jakości funkcjonowania wszystkich aspektów świadczenia usług
  • regularna kontrola czystości biura, niezwłoczne zgłaszanie niezgodności i usterek odpowiednim jednostkom
  • dbanie o wyposażenie biura i materiały eksploatacyjne, uzupełnienie odpowiednich zasobów i inwentaryzacja
  • wsparcie procesu realizacji zamówień (wprowadzanie danych do systemu wew. itp.)
  • prowadzenie ewidencji wizyt
  • realizowanie bieżących zadań administracyjnych

Wymagania:

  • biegła znajomość języka polskiego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • sympatyczne usposobienie
  • wielozadaniowość
  • znajomość programów pakietu Microsoft Office
  • doświadczenie w pracy na recepcji będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełen etat
  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • udział w szkoleniach
  • nowoczesne miejsce pracy w prestiżowych budynkach biurowych
  • godziny pracy: 10:00 - 17:00
See more about the company:
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (treść poniżej).
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

New Work to międzynarodowa firma oferująca elastyczne rozwiązania biurowe dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, szukamy energicznych, samodzielnych i proaktywnych współpracowników do naszych nowo powstających biur na stanowisko:

Customer Service Representative

Zakres obowiązków:

  • witanie gości i wskazywanie im odpowiednich sal
  • obsługa konferencji i spotkań zgodnie z przyjętymi standardami
  • obsługa systemu rezerwacji sal konferencyjnych
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, przekazywanie listów i paczek
  • współpraca z dostawcami artykułów biurowych i spożywczych
  • kontrola dostępu: zapewnienie, że wszyscy goście przebywają w biurze wyłącznie zgodnie z zasadami i nie mają dostępu do obszarów ograniczonych bez odpowiedniego zezwolenia lub nadzoru
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, w tym regularne inspekcje celem zapewnienia wysokiej jakości funkcjonowania wszystkich aspektów świadczenia usług
  • regularna kontrola czystości biura, niezwłoczne zgłaszanie niezgodności i usterek odpowiednim jednostkom
  • dbanie o wyposażenie biura i materiały eksploatacyjne, uzupełnienie odpowiednich zasobów i inwentaryzacja
  • wsparcie procesu realizacji zamówień (wprowadzanie danych do systemu wew. itp.)
  • prowadzenie ewidencji wizyt
  • realizowanie bieżących zadań administracyjnych

Wymagania:

  • biegła znajomość języka polskiego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • sympatyczne usposobienie
  • wielozadaniowość
  • znajomość programów pakietu Microsoft Office
  • doświadczenie w pracy na recepcji będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełen etat
  • umowę o pracę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • udział w szkoleniach
  • nowoczesne miejsce pracy w prestiżowych budynkach biurowych
  • godziny pracy: 10:00 - 17:00
 
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (treść poniżej).
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
See more about the company:

Ogłoszenie archiwalne