Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Competence Call Center Sp. z o.o. z siedzibą w: Al. Grunwaldzka 472b, 80-309 Gdańsk (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Representative with Czech for Digital Marketing Project (m/f/d)

TELUS International

8 0009 500 gross / mth.
  • valid for a day
    until: 19 May 2022
  • contract of employment
  • full-time
  • specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
  • full office work
  • More than one vacancy
  • remote recruitment
  • Робота для іноземців
    без польської

TELUS International

aleja Grunwaldzka 472

Oliwa

Gdańsk

Your responsibilities

  • Contacting our clients (Agencies or Advertisers) by phone, chat and email daily identifying sales opportunities and providing these businesses with the best solution for their business goal

  • Provide information about online advertising services

  • Prepare of online advertisement strategies based on the clients’ needs

  • Assess customers’ advertising needs

Our requirements

  • Proficient level of Czech language (both written and spoken)

  • English language on B2 level

  • Online advertising experience is considered as advantage

  • Social media affinity and active social media user

What we offer

  • Relocation assistance for Gdansk (eg. flight ticket, transfer etc.)

  • Welcome bonus of 4500 Euro

  • Attractive salary and bonus scheme

  • Private medical healthcare

  • Medicover sport

  • Fully paid comprehensive product training and intensive training-on-the-job

  • Stable job and career development opportunities in our international company

  • Positive international working environment (Relax zones, PlayStation)

  • Highly motivated and dedicated team with flat hierarchies and informal culture

  • Employee referral bonuses and recognition programs

  • Benefits

  • private medical care

  • sharing the costs of foreign language classes

  • sharing the costs of professional training & courses

  • fruits

  • no dress code

  • video games at work

  • coffee / tea

  • drinks

  • leisure zone

  • employee referral program

  • charity initiatives

Recruitment stages
1

Phone screening

2

Video interview

3

Tests

4

Feedback

TELUS International

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Scroll to the company’s profile
This is how we work
This is how we work