Oferta pracy

Customer Service Representative with French

Teleperformance PolskaO firmie

33 zł / godz. (zal. od umowy)
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Teleperformance Polska

Wołoska 24

Warszawa

We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands with their customers by providing customer care, technical support, digital solutions, analytics, back–office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions.

If you know how to shape customer experience handling questions and concerns with passion, professionalism and kindness this job offer is for you!

Customer Service Representative with French

Salary: 33 PLN gross/hour
Date: 02.11.2020

 

WHAT WE OFFER:

  • High class and modern office located in Mokotów;
  • Multicultural and friendly environment;

 

YOU WILL TAKE CARE OF:

  • Answering customer requests or enquiries in French;
  • Providing customers via phone with innovative solutions to meet their needs;
  • Delivering first-class customer experience;
  • Creating a positive impression of the support team;

REQUIREMENTS:

  • French language skills are a must – min. C1;
  • Good knowledge of English;
  • Availability to work on a shift schedule (5 days a week) Monday - Saturday 7:30AM- 7:00PM (8 hours a day);

Dla Twojego bezpieczeństwa cały proces rekrutacyjny jest prowadzony online.

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych klientów szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Szkolenie rozpoczyna się 02.11.2020

Adres: Warszawa, ul.Wołoska 24

Wymagania:

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach contact/call center;

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa rozmów przychodzących
  • Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie;
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy.

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie 33zł/h brutto
  • Umowę zlecenie
  • Praca w godzinach 7:30-19:00 od poniedziałku do soboty, (8h dziennie)
  • Przyjazną atmosferę

We have benefits waiting for you:

  • Civil contract
  • Multinational wor environment
  • Office in high class building 
  • Professional initial and development trainings
Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu i zdobywaj nowe doświadczenia!
Aplikuj już dziś!
 

For more information please visit our career website: www.karieratp.com

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy