Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Petronas Lubricants Poland sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Lubicz 17H (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Petronas Lubricants Poland sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Lubicz 17H danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem 31-503 Kraków, ul. Lubicz 17H.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Twoje dane osobowe przekażemy do Grupa Pracuj sp. z o.o., 31-481 Kraków, ul. Promienistych 1.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem 31-503 Kraków, ul. Lubicz 17H.

PETRONAS LUBRICANTS POLAND

Customer Service Representative with Spanish

PETRONAS LUBRICANTS POLANDO firmie

PETRONAS LUBRICANTS POLAND

Lubicz 17h

Kraków

Petronas Lubricants Poland is a part of PETRONAS Lubricants International (PLI) is the global lubricants manufacturing and marketing arm of PETRONAS, the national oil corporation of Malaysia. 
 
Established in 2008, PETRONAS Lubricants International manufacturers and market a full range of high-quality automotive and industrial lubricants products in over 80 markets globally. Headquartered in Kuala Lumpur, PLI has over 30 marketing offices in 23 countries, managed through regional offices in Kuala Lumpur, Turin, Belo Horizonte, Chicago and Durban.
 
PETRONAS Lubricants International is the technical resource behind PETRONAS' Technical Partnership to the MERCEDES AMG PETRONAS Formula One Team and is responsible for the design, development, and delivery of Fluid Technology Solutions™
Customer Service Representative with Spanish
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

 

Receives and processes customer orders, inquiries, and/or complaints covering items or products ordered. Proactively maintains an ongoing relationship with key customers, Operations and sales staff.
 
Uses knowledge of customers, product availability, sales territories, in order to provide a key communications link to the customer.

Responsibilities:

  • Records and processes orders and/or inquiries received by mail, telephone and EDI;
  • Provides pricing, availability, and schedule information within established guidelines;
  • Suggests additional and/or alternative products or services to meet customer needs;
  • Checks credit limitation and confirms orders;
  • Researches and obtains resolution of a variety of highly complex customer complaints and issues;
  • Serves as communication link between customers and the rest of the organization to assure responsiveness;
  • Tracks order activity, and alerts appropriate staff of any potential delivery problems. Expedites the delivery of selected orders;
  • Provides guidance and assistance to new or less experienced staff;
  • May conduct training for entry-level representatives.

 

Wymagania:

 

  • Degree in Economics, Communication and Social Sciences;
  • Strong Customer Centric attitude;
  • At least 3 years of experience in CS and strictly related fields;
  • High Knowledge of 2 EU languages English and Spanish, Portuguese – nice to have;
  • Experience in Customer Service-related environments sales/marketing background is a plus;
  • Governing balance between customer experience and lean processes;
  • Professional grounding combined with superior people skills;
  • Good operational knowledge of SAP, SFA and CRM tools – additional plus.

 

Oferujemy:

 

  • Employment contract;
  • Attractive salary + Additional annual bonus;
  • Package of Benefits (Multisport Card, Private medical health care, Life insurance);
  • Dynamic working environment;
  • Stable conditions of employment;
  • Friendly atmosphere at work - we all call each other by name;
  • The opportunity to gain experience in a unique place.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Petronas Lubricants Poland is a part of PETRONAS Lubricants International (PLI) is the global lubricants manufacturing and marketing arm of PETRONAS, the national oil corporation of Malaysia. 
 
Established in 2008, PETRONAS Lubricants International manufacturers and market a full range of high-quality automotive and industrial lubricants products in over 80 markets globally. Headquartered in Kuala Lumpur, PLI has over 30 marketing offices in 23 countries, managed through regional offices in Kuala Lumpur, Turin, Belo Horizonte, Chicago and Durban.
 
PETRONAS Lubricants International is the technical resource behind PETRONAS' Technical Partnership to the MERCEDES AMG PETRONAS Formula One Team and is responsible for the design, development, and delivery of Fluid Technology Solutions™
Customer Service Representative with Spanish

Opis stanowiska:

 

Receives and processes customer orders, inquiries, and/or complaints covering items or products ordered. Proactively maintains an ongoing relationship with key customers, Operations and sales staff.
 
Uses knowledge of customers, product availability, sales territories, in order to provide a key communications link to the customer.

Responsibilities:

  • Records and processes orders and/or inquiries received by mail, telephone and EDI;
  • Provides pricing, availability, and schedule information within established guidelines;
  • Suggests additional and/or alternative products or services to meet customer needs;
  • Checks credit limitation and confirms orders;
  • Researches and obtains resolution of a variety of highly complex customer complaints and issues;
  • Serves as communication link between customers and the rest of the organization to assure responsiveness;
  • Tracks order activity, and alerts appropriate staff of any potential delivery problems. Expedites the delivery of selected orders;
  • Provides guidance and assistance to new or less experienced staff;
  • May conduct training for entry-level representatives.

 

Wymagania:

 

  • Degree in Economics, Communication and Social Sciences;
  • Strong Customer Centric attitude;
  • At least 3 years of experience in CS and strictly related fields;
  • High Knowledge of 2 EU languages English and Spanish, Portuguese – nice to have;
  • Experience in Customer Service-related environments sales/marketing background is a plus;
  • Governing balance between customer experience and lean processes;
  • Professional grounding combined with superior people skills;
  • Good operational knowledge of SAP, SFA and CRM tools – additional plus.

 

Oferujemy:

 

  • Employment contract;
  • Attractive salary + Additional annual bonus;
  • Package of Benefits (Multisport Card, Private medical health care, Life insurance);
  • Dynamic working environment;
  • Stable conditions of employment;
  • Friendly atmosphere at work - we all call each other by name;
  • The opportunity to gain experience in a unique place.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne