Oferta pracy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonych dokumentach rekrutacyjnych przez Pattonair Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (Ul. Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20, 54-610 Wrocław) w celu udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w naszych przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonych dokumentach rekrutacyjnych przez Pattonair Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (Ul. Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20, 54-610 Wrocław) w celu udziału w dalszych procesach rekrutacyjnych. Chcemy, aby nasze oferty pracy w jak największym stopniu były przystosowane do Waszych oczekiwań i w tym celu Twoje dokumenty rekrutacyjne są analizowane, jednak niezbędne są Twoje zgody: Wyrażam zgodę na udostępnienie przez Pattonair Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (Ul. Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20, 54-610 Wrocław) moich danych osobowych podanych w załączonych dokumentach rekrutacyjnych na rzecz Pattonair Group (Ascot Business Park, 50 Longbridge Lane, Derby, DE24 8UJ). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonych dokumentach rekrutacyjnych przez Pattonair Group (Ascot Business Park, 50 Longbridge Lane, Derby, DE24 8UJ) na cele analiz i raportów. 1.Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że1. Administratorem moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych jest Pattonair Poland sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (Ul. Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20, 54-610 Wrocław). 2. Administratorem moich danych osobowych przetwarzanych na cele analiz i raportów jest Pattonair Group (Ascot Business Park, 50 Longbridge Lane, Derby, DE24 8UJ). 3. Moje dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz w przypadku wyrażenia odpowiedniej zgody – również w celu przeprowadzenia dalszych procesów rekrutacyjnych oraz na cele raportów i analiz. 4. Moje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Pattonair Poland sp. z o.o., w szczególności Pattonair Group oraz podmiotom współpracującym z Pattonair Group, w szczególności Pattonair Poland sp. z o.o. 5. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne, abym mógł/a wziąć udział w procesie rekrutacyjnym lub – w zależności od zakresu wyrażonej zgody – w dalszych procesach rekrutacyjnych. Wyrażenie zgody na potrzeby przeprowadzenia analiz i raportów jest również dobrowolne, ale konieczne dla uwzględnienia Pana/Pani danych w prowadzonych badaniach. 6. Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych, dalej „RODO”). Dane o niekaralności będą przetwarzane jedynie w zakresie przewidzianym przepisami prawa (art. 10 RODO). Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w dalszych procesach rekrutacyjnych, a także na potrzeby analiz i raportów odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), której wyrażenie również jest dobrowolne. Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, uzasadniony interes administratora). 7. Brak zgody na udział w obecnej/ przyszłych rekrutacjach uniemożliwi nam rozpatrzenie Twojej kandydatury lub wzięcie Pana/i aplikacji pod uwagę w przyszłych rekrutacjach. Brak zgody na cele analiz i raportów nie pozwoli nam uwzględnić Pana/Pani danych osobowych w prowadzonych badaniach. 8. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje mi prawo do żądania dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje mi również prawo do cofnięcia każdej udzielonej zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 6 miesięcy. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych także na cela analiz i raportów moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 6 miesięcy. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody. 10. Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie UODO).

Customer Service Representative

Incora

  • Wrocław

    Wrocław, Lower Silesia
  • valid for 14 days
    until: 11 Jun 2022
  • contract of employment
  • full-time
  • specialist (Mid / Regular)
  • hybrid work
  • remote recruitment
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Your responsibilities

ABOUT THE JOB

Reporting to the Sales Manager you will be responsible for facilitating and building strong customer relationships through providing continuous high-quality service and support. The Customer Service Representative will maintain an advanced working knowledge of sales policies, internal practices, and sales administration work instructions

This is a great opportunity for a dynamic person who is looking to develop within a growing and evolving organisation. You will work in a team environment, whilst also working cross-functionally to meet customer needs and demands.

THE ROLE

The Customer Service Representative is responsible for the entire aftercare of customer service with a key focus on:

• Providing excellent customer service with the intentions of building and maintaining customer relationships through fast and accurate processing of requests

• Responding to customer inquiries in regards to order information, product availability and the delivery status

• Investigate and resolve customer issues in alignment with company policies and procedures

• Process and complete incoming orders; managing internal communication on pending orders

• Enter customer and vendor pricing into the databased to support sales quotes and customer purchase orders

• Process material returns as requested by the customer

Our requirements

  • Previous experience within a Sales and Customer Service role

  • Proven ability to work well within a team environment to produce positive results

  • Strong verbal, written communication, and presentation skills, with emphasis in Quality and Customer Service

  • Excellent organisational and time management skills with a strong follow through to handle multiple tasks at once

  • Strong competency of working with integrated data systems, Microsoft Office Suite, including Outlook and intermediate to advanced Word and Excel

  • Maintain clear and accurate data entry, documentation, and reporting skills, as required

  • Excellent relationship building skills both internally and externally

What we offer

In return we will offer you an exciting package that includes a great salary, benefits and more. But most importantly we will offer you the chance to become part of our Incora Story.

  • Benefits

  • sharing the costs of sports activities

  • private medical care

  • sharing the costs of foreign language classes

  • sharing the costs of professional training & courses

  • life insurance

  • remote work opportunities

  • flexible working time

  • integration events

  • coffee / tea

  • drinks

  • christmas gifts

  • employee referral program

  • charity initiatives

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

We are seeking a Customer Service Representative for our location in Wroclaw to manage the aftercare of customer service, supporting on time delivery of orders and responding to customer queries.

Incora

Incora™ is a leading, global provider of innovative supply chain solutions. Our promise to our customers is to reduce complexity and increase reliability so they can deliver mission-critical solutions that improve our world. We exist to enable the mission-critical.

With a strong foundation in the aerospace and defence markets, we also utilise our expertise to serve industrial manufacturing, marine, pharmaceuticals, and beyond. We manage all aspects of supply chain from procurement to warehouse management, from logistics to on-site customer services.

We pride ourselves on offering:

Industry-leading capabilities

Innovative solutions

Greater customer value

Trusted supplier relationships

Business growth and operational efficiency

Our people make us unique, and we offer an Outstanding Colleague Experience.

We live by our values: Courage, Collaboration and Commitment and are proud to add real value to our customers’ businesses. Our people-centric philosophy is underpinned with strong engagement, consistent communication, and opportunities for personal development, enabling our colleagues to grow and make a difference in our company.

We are an equal opportunities employer and welcome applications from all suitably qualified persons regardless of their race, gender, disability, religion/belief, sexual orientation, or age.

Scroll to the company’s profile
This is how we work
This is how we work