background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Customer Service Specialist (DE/FR)

OAKYWOOD sp. z o.o.O firmie

4 000–6 000
brutto / mies.
  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Szukamy osoby sumiennej, chcącej się rozwijać w branży e-commerce, która ceni sobie niezależność oraz pracę zdalną. Możesz studiować - zaocznie lub nie, o ile będziesz dyspozycyjny/dyspozycyjna w wymaganych godzinach.

Twoje przyszłe obowiązki:

• Obsługa klienta - odpisywanie na e-maile oraz zapytania wysyłane do naszych sklepów oraz platform zewnętrznych (np. Etsy, Amazon).

• Obsługa zwrotów i wymian produktów (zwroty środków, wystawianie korekt do faktur, zwroty prowizji).

• Obsługa klienta przez telefon (w języku niemieckim oraz francuskim) - połączenia przychodzące (np. zapytania o produkt).

• Aktualizacje ofert dla partnerów biznesowych.

• Tłumaczenie i adaptacja tekstów marketingowych z języka polskiego na język francuski/niemiecki, w tym: posty social media, blog posty, newslettery, Google Ads, korespondencja z influencerami, inne formaty reklamowe.

• Proofreading i weryfikacja tekstów pod kątem poprawności językowej, kontekstów kulturowych oraz tone of voice i założeń strategicznych.

• Bieżąca współpraca z zespołem customer service oraz teamem marketingowym.

Pracę będziesz wykonywać zdalnie, jednak zależy nam na dobrej atmosferze oraz integracji zespołu, dlatego od czasu do czasu spotykamy się na terenie Krakowa lub na Podhalu.

Nasze wymagania

• Umiejętność poprawnego wysławiania się oraz pisania w języku polskim (gramatyczni oraz interpunkcyjni nerdzi mile widziani).

• Znajomość języka niemieckiego oraz francuskiego na poziomie C1 - nie wymagamy certyfikatów (jednak będą mile widziane), ponieważ wiemy, że nawet bez specjalnych kursów, można świetnie opanować języki obce. Wymagamy przy tym ich znajomości na wysokim poziomie, ponieważ będzie to niezbędne podczas prowadzenia rozmów telefonicznych oraz konwersacji online z native speakerami.

• Wysoka kultura osobista na wszystkich płaszczyznach (osobiście, w e-mailu oraz telefonicznie).

• Świetna organizacja własnej pracy oraz samodyscyplina - będziesz pracować zdalnie, więc chcemy Ci zaufać, że zrobisz co ma być zrobione, bez konieczności kontrolowania Cię na każdym kroku.

• Szeroko pojęte ogarnięcie życiowe - Pozostawiamy to do Twojej interpretacji. :)

Mile widziane:

• Doświadczenie w pracy z klientem online

• Doświadczenie w branży e-commerce

• Znajomość innych języków obcych

To oferujemy

  • Umowę o pracę/B2B/zlecenie
  • Elastyczną pracę zdalną na pełny etat
  • Realne doświadczenie w e-commerce oraz wpływ na rozwój marki (cenimy nowe pomysły i własne inicjatywy)
  • Pełne szkolenie od A do Z dotyczące Twoich obowiązków oraz komfortową przestrzeń do rozwoju i edukacji
  • Pakiet ubezpieczenia zdrowotnego
  • Zniżki na produkty Oakywood, a przy dłuższej współpracy - konfigurację Twojego domowego biura

O nas

W Oakywood zajmujemy się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą drewnianych akcesoriów do technologii (np. drewniane ładowarki przewodowe oraz bezprzewodowe, laptop standy, stojaki na słuchawki itp.). Wszystko powstaje w naszym warsztacie na Podhalu, a sprzedaż prowadzimy głównie online. Jesteśmy już na wielu zagranicznych rynkach, dlatego szukamy kolejnej osoby, która chce dołączyć do naszego zespołu i z dumą mówić o naszych produktach “Made in Poland”.

Po więcej info zapraszamy na naszą stronę: www.oakywood.pl lub www.oakywood.shop.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Customer Service Specialist (DE/FR), Kraków