Oferta pracy

Customer Service Specialist (International Network Operations Centre)

T-Mobile

T-Mobile

Jana Pawła II 66

Piaseczno

CZEGO MOŻESZ

SIĘ SPODZIEWAĆ?

GTS Central Europe, należący do Deutsche Telekom, jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Od 20 lat angażujemy się w dostarczanie doskonałych usług i wartości dla 35.000 firm, operatorów i instytucji rządowych. Będziesz miał/-a szansę pracować z najnowszymi technologiami w międzynarodowym środowisku! 😊

Customer Service Specialist (International Network Operations Centre)

ZADANIA, KTÓRE

NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim (Ethernet, transmisji danych, dostęp do Internetu, IP VPN)
  • Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnej pomocy w sprawach technicznych
  • Wstępna diagnostyka problemów klienta

W REALIZACJI

ZADAŃ

POMOŻE CI:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania

Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne (telekomunikacja lub elektronika)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tym znajomość technologii SDH/PDH, Ethernet, xDSL, IP

OFERUJEMY:

  • Ubezpieczenie medyczne
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz hybrydowy system pracy (Biuro: ul. Jana Pawła II 66, Piaseczno)
  • Karty sportowe
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Pełen zakres narzędzi do pracy (laptop, telefon)

Ogłoszenie archiwalne