VESUVIUS CSD

Customer Service Specialist

VESUVIUS CSDO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Vesuvius is a Global leader in molten metal flow engineering.
For newly open Shared Service Center in Krakow we are looking for
Customer Service Specialist
Kraków

Your role:

  • Enter customers' orders/contracts & schedules into operation systems
  • Handling customer communication regarding status of the order and delivery date confirmation
  • Plan weekly schedules of customers shipments together with production department
  • Coordinate any customized orders and special shipping requests from customers and sales with production and logistic department
  • Create and maintain customer master data
  • Issuing of commercial invoices and credit notes
  • Supporting in resolution of loading and delivery queries
  • To understand customs procedures, ensure relevant declarations are correctly made to ensure compliance
  • Cooperation with production and transport planning departments
  • Constantly support improvement of processes
  • Reporting on key performance indicators

If you have:

  • Bachelor’s degree or equivalent
  • German, French or Russian language - nice to have
  • English language on good level
  • Minimum 1 year of experience in the similar position
  • Problem solving skills, attention to details
  • SAP knowledge will be an advantage
  • Computer skills Windows based (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
  • Communication skills
  • Well-organized, self- motivated, customer-oriented, team-player
  • Permanent work permit

What we offer:

Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w formularzu aplikacyjnym oraz we wgrywanym CV są zbierane przez Vesuvius CSD Sp. z o.o. Aplikując przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że:

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Vesuvius CSD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;

b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się  Inspektorem Ochrony Danych lub pisemnie na adres siedziby administratora;

c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Ogólnego Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (dalej: RODO);

d) ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;

e) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty wspierające administratora w przeprowadzeniu procesu rekrutacji;

f) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji oraz przez 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;

g) Pan/Pani posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;

h) Pan/Pani ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Vesuvius is a Global leader in molten metal flow engineering.
For newly open Shared Service Center in Krakow we are looking for
Customer Service Specialist

Your role:

  • Enter customers' orders/contracts & schedules into operation systems
  • Handling customer communication regarding status of the order and delivery date confirmation
  • Plan weekly schedules of customers shipments together with production department
  • Coordinate any customized orders and special shipping requests from customers and sales with production and logistic department
  • Create and maintain customer master data
  • Issuing of commercial invoices and credit notes
  • Supporting in resolution of loading and delivery queries
  • To understand customs procedures, ensure relevant declarations are correctly made to ensure compliance
  • Cooperation with production and transport planning departments
  • Constantly support improvement of processes
  • Reporting on key performance indicators

If you have:

  • Bachelor’s degree or equivalent
  • German, French or Russian language - nice to have
  • English language on good level
  • Minimum 1 year of experience in the similar position
  • Problem solving skills, attention to details
  • SAP knowledge will be an advantage
  • Computer skills Windows based (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
  • Communication skills
  • Well-organized, self- motivated, customer-oriented, team-player
  • Permanent work permit

Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w formularzu aplikacyjnym oraz we wgrywanym CV są zbierane przez Vesuvius CSD Sp. z o.o. Aplikując przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że:

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Vesuvius CSD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;

b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się  Inspektorem Ochrony Danych lub pisemnie na adres siedziby administratora;

c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Ogólnego Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (dalej: RODO);

d) ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;

e) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty wspierające administratora w przeprowadzeniu procesu rekrutacji;

f) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji oraz przez 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;

g) Pan/Pani posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;

h) Pan/Pani ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Ogłoszenie archiwalne