Oferta pracy

Customer Service Specialist (m/f)

PROFIT HRO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 18 godzin temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
 
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
 
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio innych globalnych Klientów.
 
W tym procesie naszym Partnerem jest międzynarodowa firma produkcyjna, która w Katowicach tworzy nowe centrum usług wspólnych dla swoich Klientów. W departamencie wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta, do którego poszukujemy pracowników używanym na co dzień językiem jest j. niemiecki (Klienci) i j. angielski (Klienci i globalne struktury korporacyjne).
 
Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko:
CUSTOMER SERVICE SPECIALIST (m/f)
 

Miejsce pracy: KATOWICE
Branża: BPO/ Produkcja, Marka Premium
Nr. Ref. EPS/GER/KAT

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:

  1. WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI/ SPRZEDAŻ:
  • Partner dla globalnych klientów, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, maili i informacji pozostałych komunikatorach; rozpatrywanie zapytań, skarg i reklamacji oraz ich rozwiązywanie lub przekazywanie do odpowiednich komórek w firmie;
  • Współpraca z innymi jednostkami w strukturach koncernu w systemie ERP (SAP);
  • Obsługa zgłoszeń potrzeb i zleceń sprzedażowych i przekierowanie ich do odpowiedniego działu,
  • Kontakt z Klientem w celu przekazania ustaleń i rozwiązań lub ewentualnego innego rozwiązania.
  1. OBSŁUGA OTD:
  • Szybkie udzielanie odpowiedzi na zapytania lub wnioski w zakresie treści dostępnych w systemie EBP/ MS Dynamics/ innych dostępnych bazach danych,
  • Przedstawienie oferty i informacji o dostępności magazynowej produktów standardowych oraz zamówień indywidualnych spersonalizowanych,
  • Obsługa czynności związanych z wprowadzaniem zamówień,
  • Obsługa zapytań dotyczących zamówień, takich jak zmiana zamówienia, naprawa lub anulowanie zlecenia,
  • Monitorowanie procesu zamówienia i informacji o dostawie,
  • Zabezpieczanie czynności rozliczeniowych obejmujące zarządzanie notami debetowymi i kredytowymi, fakturowanie i wystawianie faktur,
  • Zabezpieczenie dostawy i związanej z nią administracją, zarządzanie wydatkami i obsługa dostaw poprzez dostawców usług spedycyjnych, obsługa potwierdzeń odbioru wysyłki, obsługa rachunków za towary i innych potrzebnych dokumentów,
  • Wspieranie i prowadzenie sklepów internetowych i rozwiązań e-Commerce poprzez pomoc i instrukcje dla klientów w zakresie procesów samoobsługowych,
  • Zbieranie skarg i przekierowywanie ich do odpowiednich osób,
  • Rejestrowanie zwrotów i ich administracja,
  • Przekazywanie informacji o niezgodnościach i potencjalnych rekompensatach dla klientów oraz notach kredytowych,
  • Zabezpieczanie jakości danych przy pomocy systemów.
  1. ZARZĄDZANIE PROCESAMI:
  • Tworzenie przypadków w ramach systemu zarządzania w celu prowadzenia ewidencji jako przykłady do zapytań, incydentów i żądań klientów oraz komunikowanie ich zgodnie z procesami wewnątrz firmy,
  • Obsługa nierozwiązanych reklamacji klientów i przekazanie ich do odpowiedniej jednostki,
  • Śledzenie wraz klientami otwartych spraw zgodnie z SLA.

WYMAGANIA

OSOBA, KTÓRĄ CHCEMY ZNALEŹĆ, POWINNA:

  • Znać język niemiecki na poziomie C1/C2 zarówno w mowie, jak i w piśmie,
  • Dobrze posługiwać się językiem angielskim (min. Poziom B2),
  • Posiadać wysoką kulturę osobistą i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Problemy traktować, jak wyzwanie, a nie jak przeszkodę,
  • Dobrze radzić sobie w sytuacjach stresujących,
  • Lubić rozmowy telefoniczne,
  • Być proaktywną wobec podejmowanych działań,
  • Utożsamiać się z firmą, w której pracuje i być ambasadorem Marki,
  • Pracować już w dziale handlowym, obsługi Klienta, wsparcia sprzedaży z systemem SAP, najlepiej w module sprzedażowym, jak również z systemem CRM (mile widziane, jednak nie jest to warunek konieczny).

NASZ KLIENT OFERUJE:

  • Umowę o pracę,
  • Opiekę medyczną Medicover dla pracownika plus jednej dodatkowej osoby,
  • Ubezpieczenie na życie i wypadkowe,
  • Finansowanie nauki języka angielskiego lub innego języka obcego,
  • Premie roczne
  • Możliwość dołączenia do nowotworzonych, rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy produkcyjnej, marki Premium,
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie światowego lidera w swojej branży,
  • Dofinansowanie urlopu letniego i zimowego,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:30 z 30 minutową płatną przerwą.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim lub polskim klikając w przycisk aplikowania. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w CV poniższej zgody po wcześniejszym zaznajomieniu się z klauzulą informacyjną:

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: [email protected]

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy