Oferta pracy

Citi Handlowy

Customer Service Specialist

Citi HandlowyO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Citi Handlowy

Wincentego Pstrowskiego 16

Olsztyn

Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Olsztyn
20217729

Zakres obowiązków:

  • Bieżący kontakt z Klientami (telefon, mail) w celu wyjaśniania zapytań/reklamacji w ramach obsługiwanych produktów bankowych;
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
  • Budowanie relacji z Klientem;
  • Prowadzenie szkoleń dla Klientów w miarę zapotrzebowania;
  • Poprawna rejestracja zapytań/reklamacji, terminowe rozwiązywanie spraw klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
  • Udział w przygotowaniach i realizacji planów naprawczych służących poprawie efektywności działań oraz poprawy satysfakcji Klientów;
  • Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług dla Klientów;
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki

Kwalifikacje:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności: gotówkowe,  produkty Tradowe;
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne);
  • Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji;
  • Umiejętność ustalania priorytetów;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
  • Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy zespołowej

Stanowisko Customer Service w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:

https://www.citi.com/Careers/policies/pdf/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

www.citihandlowy.pl
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Customer Service SpecialistNumer ref.: 20217729

Zakres obowiązków:

  • Bieżący kontakt z Klientami (telefon, mail) w celu wyjaśniania zapytań/reklamacji w ramach obsługiwanych produktów bankowych;
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
  • Budowanie relacji z Klientem;
  • Prowadzenie szkoleń dla Klientów w miarę zapotrzebowania;
  • Poprawna rejestracja zapytań/reklamacji, terminowe rozwiązywanie spraw klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
  • Udział w przygotowaniach i realizacji planów naprawczych służących poprawie efektywności działań oraz poprawy satysfakcji Klientów;
  • Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług dla Klientów;
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki

Kwalifikacje:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności: gotówkowe,  produkty Tradowe;
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne);
  • Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji;
  • Umiejętność ustalania priorytetów;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
  • Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy zespołowej

Stanowisko Customer Service w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:

https://www.citi.com/Careers/policies/pdf/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf

Ogłoszenie archiwalne