Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyCustomer Service Specialist
Citi HandlowyO firmie
- Wincentego Pstrowskiego 16, 10-900 Olsztyn, PolskaOlsztyn, warmińsko-mazurskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Citi Handlowy
Wincentego Pstrowskiego 16
Olsztyn
Zakres obowiązków:
- Bieżący kontakt z Klientami (telefon, mail) w celu wyjaśniania zapytań/reklamacji w ramach obsługiwanych produktów bankowych;
- Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
- Budowanie relacji z Klientem;
- Prowadzenie szkoleń dla Klientów w miarę zapotrzebowania;
- Poprawna rejestracja zapytań/reklamacji, terminowe rozwiązywanie spraw klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
- Udział w przygotowaniach i realizacji planów naprawczych służących poprawie efektywności działań oraz poprawy satysfakcji Klientów;
- Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług dla Klientów;
- Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
- Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki
Kwalifikacje:
- Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności: gotówkowe, produkty Tradowe;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne);
- Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji;
- Umiejętność ustalania priorytetów;
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
- Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
- Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym;
- Odporność na stres;
- Umiejętność pracy zespołowej
Stanowisko Customer Service w Banku Handlowym S.A. w Warszawie:
https://www.citi.com/Careers/policies/pdf/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf
Program jest realizowany w miastach:
Bełchatów, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Chełm, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Elbląg, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głogów, Gorzów Wielkopolski, Jelenia Góra, Kalisz, Katowice, Kielce, Konin, Koszalin, Kraków, Kutno, Legnica, Leszno, Lublin, Łomża, Łódź, Mielec, Nowy Sącz, Oborniki Wielkopolskie, Olsztyn, Opole, Ostrów Wielkopolski, Pabianice, Piekary Śląskie, Piła, Piotrków Trybunalski, Płock, Poznań, Puławy, Radom, Ruda Śląska, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Siemianowice Śląskie, Sieradz, Skarżysko Kamienna, Sosnowiec, Stalowa Wola, Stargard Szczeciński, Szczecin, Świdnica, Tarnowo Podgórne, Tarnowskie Góry, Tarnów, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Tychy, Wałbrzych, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Zamość, Zielona Góra, Żory.
Ogłoszenie archiwalne