Oferta pracy

Customer Service Specialist

Citi HandlowyO firmie

Citi Handlowy

Wincentego Pstrowskiego 16

Olsztyn

Starszy Doradca Bankowości Detalicznej (zastępstwo na minimum rok)Numer ref.: 20217729

Zakres obowiązków:

  • Bieżący kontakt z Klientami (telefon, mail) w celu wyjaśniania zapytań/reklamacji w ramach obsługiwanych produktów bankowych;
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych;
  • Budowanie relacji z Klientem;
  • Prowadzenie szkoleń dla Klientów w miarę zapotrzebowania;
  • Poprawna rejestracja zapytań/reklamacji, terminowe rozwiązywanie spraw klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
  • Udział w przygotowaniach i realizacji planów naprawczych służących poprawie efektywności działań oraz poprawy satysfakcji Klientów;
  • Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów;
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług dla Klientów;
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień;
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki

Kwalifikacje:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności: gotówkowe,  produkty Tradowe;
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne);
  • Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji;
  • Umiejętność ustalania priorytetów;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji;
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience;
  • Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym;
  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy zespołowej

Stanowisko Customer Service w Banku Handlowym S.A. w Warszawie: 

https://www.citi.com/Careers/policies/pdf/BankHandlowyPolandPrivacyNotice.pdf

Program jest realizowany w miastach:

Bełchatów, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Chełm, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Elbląg, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głogów, Gorzów Wielkopolski, Jelenia Góra, Kalisz, Katowice, Kielce, Konin, Koszalin, Kraków, Kutno, Legnica, Leszno, Lublin, Łomża, Łódź, Mielec, Nowy Sącz, Oborniki Wielkopolskie, Olsztyn, Opole, Ostrów Wielkopolski, Pabianice, Piekary Śląskie, Piła, Piotrków Trybunalski, Płock, Poznań, Puławy, Radom, Ruda Śląska, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Siemianowice Śląskie, Sieradz, Skarżysko Kamienna, Sosnowiec, Stalowa Wola, Stargard Szczeciński, Szczecin, Świdnica, Tarnowo Podgórne, Tarnowskie Góry, Tarnów, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Tychy, Wałbrzych, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Zamość, Zielona Góra, Żory.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy