Customer Service Specialist

HireRight Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

HireRight Poland Sp. z o.o.

Uniwersytecka 18

Katowice

About us

HireRight is the premier global background screening and workforce solutions provider. We bring clarity and confidence to vetting and hiring decisions through integrated, tailored solutions, driving a higher standard of accuracy in everything we do. Combining in-house talent, personalized services, and proprietary technology, we ensure the best candidate experience possible. NAPBS accredited and based in Irvine, CA, we offer expertise from our regional centers across 200 countries and territories in The Americas, Europe, Asia, and the Middle East. Our commitment to get it right every time, everywhere, makes us the trusted partner of businesses and organizations worldwide.

Customer Service Specialist

Numer ref.: Location: Katowice

JOB DESCRIPTION

The Customer Service Specialist provides application, integration and service support to customers with a consistently high level of accuracy. The Customer Service Specialist II is competent in more than one communication channel and capable of explaining multiple service offers. This role can fully support complex client requests and may assist the organization in continuous improvement and increased customer satisfaction.

Duties

  • Work in multi-channel support environment of phone, emails and/or online live chat.
  • Provide great customer service to ensure every contact feels they are important.
  • Field and resolve issues of low to moderate complexity with a high level of accuracy
  • Handle routine support activities for clients and applicants including results explanation, help with online applications, training on applications and services, addressing billing issues and other basic account administration functions.
  • Ensure adherence to guidelines, regulations and processes where applicable while exercising judgment and reasoning abilities in order to solve problems.
  • Participate and contribute to efforts of improving service delivery
  • Shift pattern with working hours between 7am and 8pm.
  • Quarterly Bonus Incentive

Skills & Experience

  • 1-2 years of Customer Service, Contact centre or Retail experience. (Experience in Background Screening or other regulated industry is a plus)
  • Demonstrated ability to provide a high level of quality customer service
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong computer skills, including internet, Word, Excel, Outlook and PC Based applications
  • Ability to adhere to processes, procedures, confidentiality standards and guidelines during the execution of tasks and assignments
  • Additional language is a plus

Education

 
S. Diploma Required Associates Degree or Higher Preferred

We offer:

  • Private Medical Care
  • Lunch Vouchers
  • Group Life Insurance
  • Coffee, Tea, Hot Chocolate, Fruits
  • Football & Running Teams
  • Bonus Plans
  • Friendly Atmosphere
  • Career Path & Opportunities to Grow
  • Multi-sport / Edenred card
  • Paid Lunch Break (30 Minutes)
  • Football Table, Darts, TV
  • Social Fund (Holiday Allowance, Glasses Voucher)
  • Company Party
  • Professional Training
If you would like to join us in accomplishing our mission, please send us your CV in English using “Apply” button below:

 

View all our current vacancies visit: www.hireright.com/emea/careers 

HireRight Katowice received a Manpower ‘Friendly Work Environment’ award.
 
Please be advised that your application might be also considered for other positions within HireRight.
 
For more information about our company and Katowice office, please be sure to visit us on Facebook - https://www.facebook.com/hirerightPL/

HireRight is an Equal Opportunity Employer

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych przekazanych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest HireRight Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 18. Dane osobowe będą udostępnianie tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania”.

„Jeżeli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w bazie danych HireRight Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 18 w celu wykorzystania w przyszłości, zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę.

Wyrażam zgodę na archiwizację i wykorzystywanie w przyszłych procesach rekrutacyjnych mojego CV i innych dokumentów aplikacyjnych, dla potrzeb związanych z ewentualnym przyszłym procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj.Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy