Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Specialist - Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B

SHEREX FASTENING SOLUTIONS POLAND sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Firma Sherex Industries została założona w 1978 roku w Buffalo (NY). W 2004 roku został z niej wydzielony dział nitonakrętek i przekształcił się w Sherex Fastening Solutions.

W naszej ponad 35-letniej historii konsekwentnie realizujemy naszą misję dostarczania wysokiej jakości rozwiązań mocujących po najniższych całkowitych kosztach instalacji. Stale rozszerzamy i ulepszamy naszą ofertę i usługi, tworząc własne produkty, nawiązując strategiczne partnerstwa i tworząc światowej klasy zakłady produkcyjne i centra obsługi klienta m.in. na Tajwanie, w Meksyku i USA (Akron, Ohio).

Obsługujemy ogólnie przemysł maszynowy, a dokładniej przemysł motoryzacyjny. Naszymi największymi klientami są GM, Ford, Honda, JCB, Hyster Yale, Thermo King, Tesla i John Deere.

Obecnie prowadzimy rekrutację do naszej nowopowstającej polskiej jednostki handlowo-logistycznej, która zlokalizowana będzie w Al. Krakowskiej (okolice lotniska), na stanowisko:
 

Customer Service Specialist - Specjalista ds. Obsługi Klienta - B2B

Opis stanowiska:

  • codzienny kontakt i bieżąca obsługa handlowa klientów
  • praca w systemie ERP Syspro (po wcześniejszym przeszkoleniu)
  • wystawianie dokumentów księgowych, potwierdzanie ich zgodności z klientami
  • współpraca z magazynem
  • wsparcie logistyczne – organizowanie transportów na terenie Europy
  • bieżące wsparcie działań organizacyjnych oraz administracyjnych

 

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zakresie obsługi klienta/zamówień w międzynarodowym środowisku
  • doświadczenie w logistyce, rozumienie procesów i pojęć z nią związanych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna praca z klientami oraz stały kontakt z oddziałami Sherex w UK, USA i na Tajwanie)
  • biegła/ojczysta znajomość języka polskiego
  • doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP oraz bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Excel, Outlook)
  • samodzielność, rzetelność i komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
     
  • wykształcenie wyższe w zakresie logistyki i pokrewnych będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
  • umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3-miesięcznym okresie próbnym)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dodatek "petrol allowance"
  • pakiet szkoleń wdrażających
  • miła, otwarta atmosfera pracy
  • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • pakiet benefitów wraz z dalszym rozwojem firmy w Polsce
  • możliwość pracy na rzecz firmy, która buduje swoją strukturę w Polsce i co za tym idzie, zdobycie unikatowych doświadczeń

 

Ogłoszenie archiwalne