Oferta pracy

Customer Service Specialist

DevireO firmie

7 0007 500 brutto / mies.
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Specialist

For Our client, an international organization specialized in marketplace for high-quality used cars, we are currently searching for Candidates for the postion of Customer Service Specialist. 

 

You will be responsible for:

  • Providing pre-and post-sale support for B2B customers purchasing vehicles
  • Establishing and maintaining relationship with the purchasers
  • Communicate with the customers according to their needs in a professional, positive and courteous manner
  • Handling complaints
  • New accounts registrations
  • Customer performance management
  • Management / maintenance of the database of purchasers of used vehicles.

 

We are looking for Candidates who have:

  • Higher education
  • Excellent communication skills, openness, ability to work in a team;
  • Experience in sales would be an advantage
  • Knowledge of English at a good level in speech and writing
  • Knowledge of the communicative/good level in speach and writing of least one language from: German, Spanish, French, Italian, Russian.
  • Strong attitude towards achieving goals
  • Ability to work under pressure of time and results
  • Independence in action
  • Good organization of work (accuracy, timeliness, reliability, ability to prioritize responsibilities);
  • Ability to adapt to dynamically developing work environment
  • Sensitivity to customer needs;
  • Good knowledge of MS Office tools.

 

Our Client offers:

  • Opportunity for professional development and continuous improvement of qualifications
  • Work in an international and dynamic company
  • Friendly working atmosphere
  • Attractive benefits including medical services, life insurance, assistance package, multisport card

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne