Oferta pracy

Customer Service Specialist

EBILET POLSKA SP. Z O.O.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta zarówno w języku polskim i angielskim w 5 kanałach kontaktu: mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp

  • Zbudujesz pozytywną relację z Klientem

  • Wesprzesz Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu eBilet

  • Aktywnie weźmiesz udział w tworzeniu procedur usprawniających pracę oraz kontakt z Klientem

  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: mail, telefon, czat, Messenger

  • Doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych

  • Elastyczność, gotowość do pracy w systemie równoważnym (również godziny nocne, weekendy oraz święta)

  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • Dobra znajomość języka angielskiego i brak oporów, aby używać go w kontakcie z Klientami

  • Umiejętność analizowania danych z różnych źródeł oraz pracy w kilku systemach jednocześnie

  • Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i lubią kontakt z Klientem

  • Otwartość na kontakty z klientem

To oferujemy

  • Umowę o pracę w największej bileterii w Polsce

  • Bogaty pakiet benefitów dla Ciebie

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Pracę z ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi w przyjaznej atmosferze

  • Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Dołączysz do największej firmy w Polsce zajmującej się sprzedażą biletów na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe

  • Praca w eBilet.pl to połączenie kreatywności, innowacyjności i entuzjazmu start'upu z pewnością i stabilnością lidera branży

  • Czeka Cię praca w przyjaznej, nastawionej na współpracę atmosferze, z młodymi, ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi

  • Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie

  • Gwarantujemy dużą dawkę wiedzy i rozwoju, w tym szkoleń specjalistycznych