Oferta pracy

Miejsce pracy: Wrocław
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Customer Service Specialist

Eurosearch ConsultantsO firmie

  • wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 08 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
EUROSEARCH CONSULTANTS jest firmą doradztwa personalnego, która koncentruje się na poszukiwaniu i selekcji specjalistów oraz kadry kierowniczej. Do prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny opierając się na wieloletnim doświadczeniu naszych doskonale wyszkolonych konsultantów.
 
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej produkty i rozwiązania techniczne dla szerokiego spektrum branż, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • sprawne reagowanie na wszelkie zapytania klientów przy zachowaniu zasady „one face to the customer”;
  • rozpoznawanie i realizacja potrzeb klientów i działów wewnętrznych;
  • monitorowanie terminów dostaw;
  • identyfikowanie i omawianie różnych rozwiązań z klientami w celu spełnienia ich oczekiwań;
  • współpraca zespołowa w celu znalezienia najlepszych rozwiązań problemów klientów;
  • rekomendowanie usprawnień procesów w celu poprawy jakości obsługi klienta;
  • zarządzanie danymi w systemie biznesowym;
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie ze standardowymi procesami pracy;
  • monitorowanie rynku w zakresie najlepszych praktyk i trendów w obsłudze klienta i dbałości o klienta;
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi klientami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1);
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie;
  • biegła znajomość pakietu MS Office 365, w tym Outlook, Word, Excel, OneNote, Teams, PowerPoint;
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP.

Klient oferuje: 

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią międzynarodowej grupy;
  • dobry dojazd do siedziby firmy zlokalizowanej w pobliżu lotniska;
  • umowę o pracę na pełny etat;
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego;
  • świadczenia socjalne oraz prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) oraz na przekazywanie moich danych osobowych do potencjalnych pracodawców oraz spółek powiązanych z Eurosearch.

EUROSEARCH CONSULTANTS jest firmą doradztwa personalnego, która koncentruje się na poszukiwaniu i selekcji specjalistów oraz kadry kierowniczej. Do prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny opierając się na wieloletnim doświadczeniu naszych doskonale wyszkolonych konsultantów.
 
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej produkty i rozwiązania techniczne dla szerokiego spektrum branż, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Customer Service Specialist
Numer ref.: Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • sprawne reagowanie na wszelkie zapytania klientów przy zachowaniu zasady „one face to the customer”;
  • rozpoznawanie i realizacja potrzeb klientów i działów wewnętrznych;
  • monitorowanie terminów dostaw;
  • identyfikowanie i omawianie różnych rozwiązań z klientami w celu spełnienia ich oczekiwań;
  • współpraca zespołowa w celu znalezienia najlepszych rozwiązań problemów klientów;
  • rekomendowanie usprawnień procesów w celu poprawy jakości obsługi klienta;
  • zarządzanie danymi w systemie biznesowym;
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie ze standardowymi procesami pracy;
  • monitorowanie rynku w zakresie najlepszych praktyk i trendów w obsłudze klienta i dbałości o klienta;
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi klientami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1);
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie;
  • biegła znajomość pakietu MS Office 365, w tym Outlook, Word, Excel, OneNote, Teams, PowerPoint;
  • doświadczenie w pracy z systemami ERP.

Klient oferuje: 

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią międzynarodowej grupy;
  • dobry dojazd do siedziby firmy zlokalizowanej w pobliżu lotniska;
  • umowę o pracę na pełny etat;
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego;
  • świadczenia socjalne oraz prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) oraz na przekazywanie moich danych osobowych do potencjalnych pracodawców oraz spółek powiązanych z Eurosearch.

Ogłoszenie archiwalne