HRK S.A.

Customer Service Specialist with German

HRK S.A.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    12 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
  • Posługujesz się na poziomie zaawansowanym językiem niemieckim?
  • Chciałbyś podjąć pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole?
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy w obsłudze klientów z rynku DACH?
Customer Service Specialist
with German
miejsce pracy: Gdańsk

Zadania:

  • Wspieranie zespołu sprzedażowego w rozwoju oraz wzmacnianie relacji z klientami poprzez obsługę klienta od momentu złożenia zamówienia po dostawę komponentów,
  • Kontakt z  dostawcami, transportem oraz realizacja usług posprzedażowych dla klientów biznesowych,
  • Bliska współpraca z pozostałymi zespołami w firmie, takimi jak Sprzedaż, Logistyka, Finanse,
  • Codzienny kontakt w języku niemieckim z klientami, dostawcami oraz kolegami z zespołu na terenie regionu DACH, 
  • Aktualizowanie zamówień w systemie,
  • Praca w nowym i dynamicznie rozwijającym się zespole.

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w organizacji,
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie związane z obsługą klienta z rynku niemieckiego.

Oferujemy:

  • Stałą umowę o pracę po okresie próbnym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • System MyBenefit,
  • Udział w tworzeniu nowego zespołu.
  • Posługujesz się na poziomie zaawansowanym językiem niemieckim?
  • Chciałbyś podjąć pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole?
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy w obsłudze klientów z rynku DACH?
Customer Service Specialist
with German

Zadania:

  • Wspieranie zespołu sprzedażowego w rozwoju oraz wzmacnianie relacji z klientami poprzez obsługę klienta od momentu złożenia zamówienia po dostawę komponentów,
  • Kontakt z  dostawcami, transportem oraz realizacja usług posprzedażowych dla klientów biznesowych,
  • Bliska współpraca z pozostałymi zespołami w firmie, takimi jak Sprzedaż, Logistyka, Finanse,
  • Codzienny kontakt w języku niemieckim z klientami, dostawcami oraz kolegami z zespołu na terenie regionu DACH, 
  • Aktualizowanie zamówień w systemie,
  • Praca w nowym i dynamicznie rozwijającym się zespole.

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w organizacji,
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie związane z obsługą klienta z rynku niemieckiego.

Oferujemy:

  • Stałą umowę o pracę po okresie próbnym,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • System MyBenefit,
  • Udział w tworzeniu nowego zespołu.

Ogłoszenie archiwalne