Oferta pracy

eSky.pl S.A.

Customer Service Specialist with German

eSky.pl S.A.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 10 lut 2021
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

eSky Group składa się z dwóch głównych marek: eSky (z globalną centralą w Katowicach) oraz eDestinos. Jesteśmy międzynarodową firmą działającą w obszarze nowych technologii w branży travel. Działamy na ponad 50 rynkach, obsługując około 51 milionów klientów. Naszą misją jest inspirowanie do samodzielnego organizowania podróży, przy użyciu stworzonych przez eSky, intuicyjnych narzędzi do rezerwowania biletów lotniczych, hoteli, wycieczek oraz ubezpieczeń. Od 2004 roku zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie zatrudniamy ponad 500 osób, na całym świecie
– ekspertów i pasjonatów najnowszych technologii oraz podróżowania.

Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: Katowice

Key responsibilities:

  • Handling incoming calls concerning travels - airline tickets, hotel bookings, travel insurances, car rentals on German market,
  • Walking the customers through every step of planning the journey,
  • Providing the clients with tourism advice.

Requirements:

  • Fluent in both verbal and written German,
  • Communicative level of English,
  • High level of communication skills,
  • Customer-oriented attitude.

 

Bonus points:

  • Knowledge of tourism market based on passion and experience in travelling.

We offer:

  • Attractive salary including an attractive bonus system,
  • Stable working hours: Mon-Fri 9am-5pm,
  • The casual, startup-like atmosphere (flat structure),
  • Development opportunities (participation in trainings, challenging tasks),
  • Great working environment,
  • Well-equipped kitchen

Administratorem danych jest eSky.pl S.A. z siedzibą w Katowicach 40-265, ul. Murckowska 14a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. O swoich prawach z tym związanych dowiedz się więcej tutaj: 

https://cdnstatic1.eskypartners.com/d/pl/RODO_info_PL.pdf

//

The data administrator is eSky.pl S.A. with headquarters in Katowice 40-265, 14a Murckowska St. Data is collected for recruitment purposes. You have the right to access your data and correct it. Providing data in the scope specified by the provisions of the Act of 26 June 1974 - The Labor Code and executive acts are mandatory. Providing additional personal data is voluntary. Learn about your rights as a data subject in this document: https://cdnstatic1.eskypartners.com/d/en/RODO_info_EN.pdf

eSky Group składa się z dwóch głównych marek: eSky (z globalną centralą w Katowicach) oraz eDestinos. Jesteśmy międzynarodową firmą działającą w obszarze nowych technologii w branży travel. Działamy na ponad 50 rynkach, obsługując około 51 milionów klientów. Naszą misją jest inspirowanie do samodzielnego organizowania podróży, przy użyciu stworzonych przez eSky, intuicyjnych narzędzi do rezerwowania biletów lotniczych, hoteli, wycieczek oraz ubezpieczeń. Od 2004 roku zapewniamy kompleksową pomoc w planowaniu i realizacji podróży, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie zatrudniamy ponad 500 osób, na całym świecie
– ekspertów i pasjonatów najnowszych technologii oraz podróżowania.

Customer Service Specialist with German

Key responsibilities:

  • Handling incoming calls concerning travels - airline tickets, hotel bookings, travel insurances, car rentals on German market,
  • Walking the customers through every step of planning the journey,
  • Providing the clients with tourism advice.

Requirements:

  • Fluent in both verbal and written German,
  • Communicative level of English,
  • High level of communication skills,
  • Customer-oriented attitude.

 

Bonus points:

  • Knowledge of tourism market based on passion and experience in travelling.

We offer:

  • Attractive salary including an attractive bonus system,
  • Stable working hours: Mon-Fri 9am-5pm,
  • The casual, startup-like atmosphere (flat structure),
  • Development opportunities (participation in trainings, challenging tasks),
  • Great working environment,
  • Well-equipped kitchen

Administratorem danych jest eSky.pl S.A. z siedzibą w Katowicach 40-265, ul. Murckowska 14a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. O swoich prawach z tym związanych dowiedz się więcej tutaj: 

https://cdnstatic1.eskypartners.com/d/pl/RODO_info_PL.pdf

//

The data administrator is eSky.pl S.A. with headquarters in Katowice 40-265, 14a Murckowska St. Data is collected for recruitment purposes. You have the right to access your data and correct it. Providing data in the scope specified by the provisions of the Act of 26 June 1974 - The Labor Code and executive acts are mandatory. Providing additional personal data is voluntary. Learn about your rights as a data subject in this document: https://cdnstatic1.eskypartners.com/d/en/RODO_info_EN.pdf

Ogłoszenie archiwalne