Oferta pracy

Customer Service Specialist with German

DevireO firmie

4 5006 500 / mies. (zal. od umowy)
  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Specialist with German
Twoja przyszła Firma:

Naszym Klientem jest międzynarodowy producent usług i produktów przemysłowych, finansowych oraz spożywczych, firma z ponad 100 letnim doświadczeniem, działająca w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta biznesowego w ramach posprzedażowej obsługi zamówień.


Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu,
  • monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami biznesowymi (głównie w języku niemieckim, czasem również w angielskim),
  • przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
  • procedowanie zamówień wewnątrz organizacji – kontakt z działami współpracującymi,
  • aktualizowanie bazy danych,
  • przygotowywanie raportów i ich analiza.


Nasz Klient zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres roku (z możliwością przedłużenia),
  • Możliwość rozwoju zawodowego w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość wykorzystywania języka niemieckiego i angielskiego w codziennej pracy,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8:00-16:00),
  • Lokalizacja: Bielany Wrocławskie,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz międzynarodowe środowisko pracy.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (B2),
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, 
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedniej priorytetyzacji zadań.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne