Oferta pracy

Customer Service Specialist with Spanish

DevireO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Service Specialist with Spanish

W związku z prężnym rozwojem naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist.

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Customer Service Specialist będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie obsługi klienta
  • Zapewnienie sprawnej obsługi reklamacji - rejestracja oraz rozpatrywanie reklamacji klientów
  • Współpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi zespołami
  • Koordynację działań kluczowych dla procesów firmy, w tym opowiadanie na ogólne pytania lub problemy biznesowe i związane z nimi procesy
  • Szkolenie i wsparcie wdrożeniowe
  • Ciągłe doskonalenie procesów reklamacyjnych

Wymagania:

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku lub pokrewnym – doświadczenie B2B, obsługa reklamacji
  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Znajomość oprogramowania ERP – SAP (moduł OTC)
  • Zorientowanie na klienta
  • Mile widziane doświadczenie w logistyce lub łańcuchu dostaw
  • Proaktywne podejście do powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

W zamian możemy zaoferować:

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Interesujący pakiet benefitów pozapłacowych i płacowych
  • Opiekę medyczną

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne